mrbrew Skrevet Februar 17, 2007 Skrevet Februar 17, 2007 hos meg kommer lyden bare vis jeg kjører ned i et hull, slik at demperen går nedover før den går opp igjen...
mrbrew Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 mine bakre bærearmsforiner er byttet nyli, så det kan vel ikje være det som er problemet?
Lars Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Rett før jeg kjøpte min bil var det en "kammerat av selger, som jobbet på BMW verksted" som skiftet alle bremseskivene og klossene på bilen min. Kjørte i lang stund med klakkelyd fra høgre bakhjul over humper og ujevn vei. Viste seg at det var en skrue på bremsekalypteren som var løs, og som etter hvert falt helt ut..da ble det svært stygg lyd bak Men du har sjekket at bremsene er så faste og fine som de skal?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Jeg har hatt av calipterne på begge sidene bak når jeg bytta bremseslangene. Men kan bremseskjold gi klakkelyd siden mine virker litt løse..
BMW 2002 Fredrik Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Har hatt bilen inne til understellskontroll. Der fant de ut at lenkearmsforingene og øvre bakre bærearmsforing var gåen. Så regner med å bli kvitt ulydene så fort de delene er skiftet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå