Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går nok i Haugesund den bilen nå ja. Nåværende eier har fått en del deler av meg. Mener å huske han sa den var hentet i Molde. Står vel en 325 motor i den nå.

• 1 month later...
Skrevet
Den tror jeg befinner seg i Haugesund for øyeblikket.

Ble solgt til noen som jeg mener må være Bmw entusuast :)

Mulig "Pedi" her på forumet vet hvem som er eieren nå.

Den e i hgsd nå ja, va eg og broderen som var i molde og henta den hehe

Broderen som har bilen og motor e bytta ut med 325 moter med alpina chip, går noe heilt sykt nå. Samt nye felger til den, styresnekke og effekt anlegg e bestilt fra tyskland t den nå.

Skrevet

Broderen som har bilen og motor e bytta ut med 325 moter med alpina chip, går noe heilt sykt nå. Samt nye felger til den, styresnekke og effekt anlegg e bestilt fra tyskland t den nå.

Dette høres da virkelig bra ut :) Fant dere ut om det var den varmkjøringsregulatoren, som var problemet til at den ikke gikk som den skulle, før den ble driftsvarm?

Skrevet
Grattis med E21 :lol:

takk for det, men jeg sender den nok tilbake, hele bilen er full av rust og stor mangellapp :( så får se om jeg finner en ny bmw

Uff kjedelig da :cry:

Leverte netopp en selv, va så rusta at taket holdt på dette av.

E21 er vanskelig å finne nesten rustfri oxo, håper du finner en likedan en med mindre rust seff :wink:

Skrevet
Grattis med E21 :lol:

takk for det, men jeg sender den nok tilbake, hele bilen er full av rust og stor mangellapp :( så får se om jeg finner en ny bmw

Uff kjedelig da :cry:

Leverte netopp en selv, va så rusta at taket holdt på dette av.

E21 er vanskelig å finne nesten rustfri oxo, håper du finner en likedan en med mindre rust seff :wink:

det er ikke bare rust, det er så mye med den:) er alt mulig 11 feil på stikkprøvekontroll:(

Skrevet

Dette høres da virkelig bra ut :) Fant dere ut om det var den varmkjøringsregulatoren, som var problemet til at den ikke gikk som den skulle, før den ble driftsvarm?

Det var ikkje den, me gadd ikkje å stresse med det, skifta motor i den og fekk vekk heila probleme og samtidig mer guff i bilen, nye bilstein dempere e det o blitt, alle fire dempera va kav gåne samt venstre fjærbein fremme var fra 320 og med andre ord ikke samme dimensjon.

• 1 month later...
Skrevet

Det var ikkje den, me gadd ikkje å stresse med det, skifta motor i den og fekk vekk heila probleme og samtidig mer guff i bilen, nye bilstein dempere e det o blitt, alle fire dempera va kav gåne samt venstre fjærbein fremme var fra 320 og med andre ord ikke samme dimensjon.

hva med 323 maskina? er den i live enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...