bmw pat Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Går nok i Haugesund den bilen nå ja. Nåværende eier har fått en del deler av meg. Mener å huske han sa den var hentet i Molde. Står vel en 325 motor i den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 ingen som har bilder av gamle bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Den tror jeg befinner seg i Haugesund for øyeblikket. Ble solgt til noen som jeg mener må være Bmw entusuast Mulig "Pedi" her på forumet vet hvem som er eieren nå. Den e i hgsd nå ja, va eg og broderen som var i molde og henta den hehe Broderen som har bilen og motor e bytta ut med 325 moter med alpina chip, går noe heilt sykt nå. Samt nye felger til den, styresnekke og effekt anlegg e bestilt fra tyskland t den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 22, 2006 Share Skrevet September 22, 2006 Grattis med E21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnipoo Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Grattis med E21 takk for det, men jeg sender den nok tilbake, hele bilen er full av rust og stor mangellapp så får se om jeg finner en ny bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Den e i hgsd nå ja, va eg og broderen som var i molde og henta den hehe Broderen som har bilen og motor e bytta ut med 325 moter med alpina chip, går noe heilt sykt nå. Samt nye felger til den, styresnekke og effekt anlegg e bestilt fra tyskland t den nå. Dette høres da virkelig bra ut Fant dere ut om det var den varmkjøringsregulatoren, som var problemet til at den ikke gikk som den skulle, før den ble driftsvarm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Grattis med E21 takk for det, men jeg sender den nok tilbake, hele bilen er full av rust og stor mangellapp så får se om jeg finner en ny bmw Uff kjedelig da Leverte netopp en selv, va så rusta at taket holdt på dette av. E21 er vanskelig å finne nesten rustfri oxo, håper du finner en likedan en med mindre rust seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinnipoo Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Grattis med E21 takk for det, men jeg sender den nok tilbake, hele bilen er full av rust og stor mangellapp så får se om jeg finner en ny bmw Uff kjedelig da Leverte netopp en selv, va så rusta at taket holdt på dette av. E21 er vanskelig å finne nesten rustfri oxo, håper du finner en likedan en med mindre rust seff det er ikke bare rust, det er så mye med den:) er alt mulig 11 feil på stikkprøvekontroll:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Den e i hgsd nå ja, va eg og broderen som var i molde og henta den hehe Broderen som har bilen og motor e bytta ut med 325 moter med alpina chip, går noe heilt sykt nå. Samt nye felger til den, styresnekke og effekt anlegg e bestilt fra tyskland t den nå. Dette høres da virkelig bra ut Fant dere ut om det var den varmkjøringsregulatoren, som var problemet til at den ikke gikk som den skulle, før den ble driftsvarm? Det var ikkje den, me gadd ikkje å stresse med det, skifta motor i den og fekk vekk heila probleme og samtidig mer guff i bilen, nye bilstein dempere e det o blitt, alle fire dempera va kav gåne samt venstre fjærbein fremme var fra 320 og med andre ord ikke samme dimensjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Den e i hgsd nå ja, va eg og broderen som var i molde og henta den hehe Broderen som har bilen og motor e bytta ut med 325 moter med alpina chip, går noe heilt sykt nå. Samt nye felger til den, styresnekke og effekt anlegg e bestilt fra tyskland t den nå. Dette høres da virkelig bra ut Fant dere ut om det var den varmkjøringsregulatoren, som var problemet til at den ikke gikk som den skulle, før den ble driftsvarm? Det var ikkje den, me gadd ikkje å stresse med det, skifta motor i den og fekk vekk heila probleme og samtidig mer guff i bilen, nye bilstein dempere e det o blitt, alle fire dempera va kav gåne samt venstre fjærbein fremme var fra 320 og med andre ord ikke samme dimensjon. hva med 323 maskina? er den i live enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imalldevil Skrevet November 2, 2006 Share Skrevet November 2, 2006 Den kasta vi på søpla, ingen som gidder å kjøpe 2,3 motorer lenger + at kammen og diverse var slitt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå