E36Cab1 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Så snart ryggen min blir brukendes igjen(prolaps operert) har eg planer om å ribbe cab'en TOTALT i deler. Er en 94 mod med sort skinn interiør,1.8ltr M43 motor gått 135k(motor/gear tipp topp) + + +. Lurte litt på om det er noen her inne som har peiling på ka slikt går for i priser? Hadde tenkt å selge interiøret komplett(framstoler/baksete),og resten alt ettersom interesse. Oppheng,bremser, ALT skal vekk Noen med intr/ forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frakk2000 Skrevet August 15, 2006 Share Skrevet August 15, 2006 Kommer vel ann på hvilken stand interiøret er i, men hvor mye skal du ha for setene og baksetene? Og passer dette i vanlig sedan? >_< ? (ville regne med at baksetene er annerledes pga luka..?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 15, 2006 Forfatter Share Skrevet August 15, 2006 Kommer vel ann på hvilken stand interiøret er i, men hvor mye skal du ha for setene og baksetene? Og passer dette i vanlig sedan? >_< ? (ville regne med at baksetene er annerledes pga luka..?) Interiøret er i bra stand,einaste at pass stolen ikkje kan vippes fram(enten noe som har hoppa av el noke,skal prøve å fikse det ved demontering). Grunnen til å ville selge dette komplett er for å unngå å sitte igjen med kun baksetet(rekner med at framstolene er oftest mest intressant). Pris veit eg ikkje,men noken tusinger må eg ha! Framstolane passer vel sikkert i vanlig sedan,men i 4dørs er jo vippefunksjonen bortkasta. Baksetet passer vel kansje bare til cabrio,kansje til coupe??? Det er eg ikkje sikker på..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Ingen? Mykje gode deler her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Har du midtkosoll og armlene??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Jeg har noe plukk jeg trenger, Vet dog ikke om du er intressert i å selge så smått - CheckControl - om du har den minste. - "Ribbene" på luftekanalene på passasjersiden. - Et askebeger - Dekselet for døråpneren venstre dør Hvaslags ratt har du? Som sagt er det jo småtterier, men si i fra om du gidder plukke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Har du midtkosoll og armlene??? Har ikkje armlene,men har midtkonsoll ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Jeg har noe plukk jeg trenger, Vet dog ikke om du er intressert i å selge så smått - CheckControl - om du har den minste. - "Ribbene" på luftekanalene på passasjersiden. - Et askebeger - Dekselet for døråpneren venstre dør Hvaslags ratt har du? Som sagt er det jo småtterier, men si i fra om du gidder plukke det. Tjaa..... hadde satsa på å selge dashbordet komplett.Speedometer kan selges løst. Men viss ingen vil ha så kan det hende eg selger i "løsvekt" slik som du ønsker ja. Rattet er 4-eika med airbag. Skal prøve å få tatt noken bilder innv og utvendigt osv og få lagt ut slik at dere ser standen på bilen og utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Jeg kjøper dekselet bak høyre baklys om du vil selge det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasbli Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Hvor mye skulle du hatt for komplett skinn-interiør? PM meg gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 18, 2006 Forfatter Share Skrevet August 18, 2006 Hvor mye skulle du hatt for komplett skinn-interiør? PM meg gjerne PM sendt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 19, 2006 Share Skrevet August 19, 2006 Alt av el deler til cab'n.. Halv automatisk eller? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 19, 2006 Forfatter Share Skrevet August 19, 2006 Alt av el deler til cab'n.. Halv automatisk eller? Pris? Cab'en er manuell på den bilen,men er i god stand. Kun ruta som er defekt(ugjennomsiktig omtrent). Nypris ligger på ca 19000. Selges for 9500,- komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Speedometer kan selges løst. Men viss ingen vil ha så kan det hende eg selger i "løsvekt" slik som du ønsker ja. Rattet er 4-eika med airbag. Selger du CheckControl displayet løst?(Hvilken versjon er det?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
najtrox Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 Mye skal du ha for rattet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå