Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange takk for koslige tilbakemeldinger :)

Hehe, angeleyes'ene er kanskje litt stirrende ja..

Har slike øyenskygger liggende, men da jeg så nye BMW kom med helrunde angeleyes, så ville jeg ikke å montere dem, for å få den hestesko-ringen som har vært det vanlige tidligere. Synes dem er litt stilige uansett. :)

Ja, emblem-fjerning er det også delte meninger om, men jeg fant ut at jeg ville ha noe som skilte seg litt ut. I tillegg til at panseret har vært bulka og herja med før, så ville det blitt noe arbeid for å få det til pent igjen.

(Hadde faktisk kjøpt to helt nye BMW-rondeller, har solgt det ene, og har et liggende, dersom noen trenger :wink: )

Var en som lurte på om jeg har lakka selv, det har jeg ikke.

Jeg har ikke så mye erfaring med lakk, og ville ha bilen lakkert proft.

Ettersom jeg har lagt ned så my arbeid, hadde det vært kjedelig med dråper og gardiner rundt omkring :roll:

Var to kompiser som er lastebillakkerere som tok på seg jobben, til en grei penge.

Ang. kjøring er jeg forholdsvis rolig, klarer å styre meg på veien.

Nok tragedier fra før. Dette er ingen racer uansett, men den henger utrolig godt på i svingene, den er senket ca 40mm, og er ganske stiv.

Dekka jeg kjøpte er også meget bra, Michelin Pilot Sport SP2 anbefales, vanndreneringsegenskapene er også meget bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...