Harald e30R Skrevet Juli 13, 2008 Skrevet Juli 13, 2008 jammen det var artig og se at alt er i orden! jeg fikk beskjed av en kar som hadde sett bilen din at det var den festeste Bmw han hadde sett.. så dette lover bra.. han skulle visst beskytte bilen sin med livet sitt om det var det som det sto på sa han.. så folket ser ut like skapningen din nå
thorbis Skrevet Juli 13, 2008 Forfatter Skrevet Juli 13, 2008 hehe jo takk for det. hvem vare som sa detta? han med den hvite med alpina hjula? blir mere kjøring til uka tenker jeg. må få bytta vannpumpe pakning og setta på den sveisa sperra igjen så en kan få sladda litt! 25% brems i ramsrudhellinga var ikke nok. gikk og veksla mellom 1 og 2 hjulsstrekk på 3 gir der gitt. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 ja da har jeg testa bilen på bane og den funka fint hele dagen. var varmt denne dagen men alt gikk greit. var i sandfella 2 ganger men ingen skade skjedd. ellers så suns jeg bilen virka veldig bra, men blir godt med litt mer power til sommern igjen. her er noen bilder tatt av EKS. takk for bildene einar. mvh Thorbjørn R
NeonMuffler Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 funker å sladde med en overhalt 325 altså? hehe da bude kanskje jeg også greie det i min:)
thorbis Skrevet August 1, 2008 Forfatter Skrevet August 1, 2008 hehe ja det funker som fy det. vadde 3 gir sladder stort sett rundt hele banen. eneste var slaktern der var det 2 og over i 3 så jeg fikk fortsatt litt over bakketoppen der og inn med 2 gir ut på deposletta. langsvingen var 3 gir. neste sommer lover jeg mye mer røyk da s38b36 maskinisten skal være oppe og gå hehe. var du der eller neon? tok ikke no bilder av bilen vel? mvh Thorbjørn r
NeonMuffler Skrevet August 1, 2008 Skrevet August 1, 2008 var desverre ikke der nei. når jeg kommer hjem fra tysklandsturen skal jeg gjøre ferdig sladdern min så da snakkes vi sikkert
thorbis Skrevet August 4, 2008 Forfatter Skrevet August 4, 2008 fant noen flere bilder greit og ha sponsa firmabil og diesel og bensin på begge vognene når en skal på treff hehe. etter en liten shining etter banedagen ser den nå slik ut, klar for avreise til tyskland, retning nurnbergring den 17 august. her er noen bilder jeg tok i april i år da den hadde vært på sin andre prøvetur. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Beundrer prosjektet ditt Thorbis. Dette må da være den nest fineste e30`n, bak min såklart. hehe! Du skal vel på september treffet? ser jeg deg kommer jeg sikkert og slår av en prat og ser den i virkelige øyner Igjen, utruli bra gjennomført! Mvh Kristian Torsne
thorbis Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 takk for det kristian. er sant det, ikke no er som sitt eget hehe. ang september treffet, hvis det er gatebil du tenker på så er jeg litt usikker enda. jeg skal på bmwccn treff på våler i september også så veit ikke om det kolliderer. også er jeg ikke no glad i gatebil, er alt for mye folk og masse venting for og kjøre. også så dyrt agitt!!! nei takke seg til de mindre treffa. der ere masse kjøretid og lite kø. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet August 5, 2008 Skrevet August 5, 2008 Sant sant. Men, Krysser fingrene, håper og få se bilen din der ppå gatebil september
thorbis Skrevet August 5, 2008 Forfatter Skrevet August 5, 2008 hehe skal se hva vi får til. reiser til tyskalnd for og kjøre på nurbergring og hockenheim banene nå 17 august så vi får se hvor mye bil som er igjen etter den turen hehe. mvh Thorbjørn R
ole anders Skrevet August 6, 2008 Skrevet August 6, 2008 Det skrives ikke Nurbergring Torbjørn. Nurburgring er riktig
thorbis Skrevet August 6, 2008 Forfatter Skrevet August 6, 2008 hehe jaja ole, er det så nøye da. bestemt deg for om du blir med eller ikke du ell? mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet August 30, 2008 Forfatter Skrevet August 30, 2008 ja da kommer en liten oppdatering igjen da. har ikke skjedd stort egentlig. har fått montert sammen en ny diff for tysklandsturen, så jeg slipper den fæle ulinga nedover, også har jeg fått på karbon dørsider osv. her er en link til dem som vil se og lese litt fra tysklandsturen våres. var en kompisgjeng på 3 biler og 6 stykk brumstige unggutter som dro på årets ferie vil jeg si!! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89400 bilen min skal nå gå på bmwccn treffet på våler 19-21 sept. samt ruud treffet 28 sept. deretter er det under kniven igjen for ny motor, eksos, gulv og endel andre modds som jeg har planlagt og ting jeg ikke er fornøyd med fra i år. carbon dører og framskjermer er på ønskelista om dagen, samt ny diff. men det kommer nok litt seinere i vinter. den som lever for se!! mvh Thorbjørn R
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå