thorbis Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 lenge siden jeg har oppdatert noe her nå. har skrudd litt og kjørt mye. har fått inn carbomn dørsider, ny sport evo girkule. samt at jeg satte inn ett halvbur dagen før bmwccn sitt treff på våler. bilen har fungert utmerket hele sesongen og har brukte den ganske mye. blandt annet en tur til tyskland på 270 min og fikk kjørt 6 runder på nurbergring. her er en link fra den turen for den som ikke har sett den.http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89400 men her kommer noen bilder fra denna sesongen og det siste monterte på bilen. motorn er solgt og skal kun brukes på ett treff til så blir den tatt ut for montering av s38b36 i vinter. det var alt for nå. kommer mere siden. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet September 24, 2008 Skrevet September 24, 2008 Tøft.. Hvor har du kjøpt dørsidene?
thorbis Skrevet September 24, 2008 Forfatter Skrevet September 24, 2008 er en arbeidskollega av meg som driver med carbon og kevlar støping som har laga dem. mulig han skal lage hele døra og framskjermene i carbon i vinter for og bli kvitt litt mer vekt. mvh Thorbjørn R
Harald e30R Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 hei hei! har jammen meg blitt bra! skal inn og lese om turen deres nå.. Bilen er feit ikke noen tvil torbjørn
thorbis Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 ja da var det vel på tide med en oppdatering da, m20n er nå solgt og overlevert ny eier som skal ha den inn i løpet av uka. jjeg har da så smått begynt og montere s38b36n for og se litt på plasseringer osv av alt rundt motorn og hvor mye som må bygges om for at ting ikke skal se helt borti natta ut. må senke traverssen samt tilte motoren litt før jeg kan sette den helt på plass. deretter blir det og kappe opp gulvet på passaskjersida og lage ny eksostunell med utløp på bakskjermen på sjåførsida. alt i rustfritt såklart for lyden sin skyld. har også vært i kontakt med gutta som leverer karbondeler til teamet til stian sørlie for og se om jeg ikke får bestilt ett karbon innsug av dem til motorn min. grommere lyd finnes ikke!! her kommer noen bilder fra kveldens økt. motor inne(uten kasse) oooo masse gass spjeld. e34 m5 bremsekraft forsterker. må bytte tanken på den til e30 for og få på innsugsbelgen. liten skade etter skrensekveld på ruudracing treff hehe kommer mer oppdateringer så fort jeg får gjort no mer. mvh Thorbjørn R
helgeb Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 se her ja, tenker dette kommer til å flytte på seg blir bilen stående i vinter? min m3 er nesten helt ribbet nå, håper jeg får den klar til sommeren, meg i nabobygda vettu
Harald e30R Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Åhh dette ser så veldig bra ut dette nå har jeg ikke helt lest alt her, men hvilken radiator skal du bruke da?.. hvor fikk du motoren fra forresten?
thorbis Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 hehe den blir nok stående trur jeg. orker ikke stresse skru bare for og rekke rånern treffet den 25 okt. vil ha det skikkelig gjort. den er helt ribba nå ja. jeg så den ett lite glimt av den i sommer da du kjørte forbi heme hos meg. er skikkelig fet den bilen ass. grom eksoslyd kan man si! ang radiator så er jeg ikke helt sikker enda. mulig jeg bygger om fronten så jeg får brukt 535 radiatoren min. evt så blir det en volvo radiator som passer inni ramma har jeg finni ut. får se. motoren kommer fra heggem så regner med den er i ok stand, har dog stått ei stønn så får gå over den skikkelig før oppstart. men du harald har du no bilde av de shimsa du senka traversen med? bare så jeg veit hva jeg må lage til ca. har en plan men greit og sanke litt info der man kan hehe. mvh Thorbjørn R
helgeb Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 skrur fortsatt hos bjerken du eller, må ta en titt på bilen din vettu
thorbis Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 ja stemmer det. holder hus hos bjerken jeg vettu. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 ja da kommer det noen bilder til da. har ikke fått gjort all verden da da vi driver og skal pusse opp verkste. har solgt motor/gir samt diffbremsen min da det er nye deler på vei som sagt. driver og tilpasser s38n samt bestilt 90% DTM diffbrems fra e30 m3 fra koed som kommer engang til uka regner jeg med. her er noen bilder av bilen og verkste under rydding osv. blei bra med nye lamper i taket. skal ha opp 2 til over 02n også. noen bilder fra div banedager. ikke jeg som har tatt dem men håper det går greit. no andre bilder av min opg rune sin i verkste oppussinga. nye utblåset på eksosen min blir her. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 Ser bra ut, som alltid:D Skal du bend også? ned mot asfalten ved den nye plasseringen av eksos? Det blir bra hvertfall:) tenkte på det samme, men fant meg ei lekker potte som passa baken bra så Stå på
thorbis Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2008 takk for det. blir 3.5" bend vinkla bakover mot hjulet har jeg finni ut. blir gromt suns jeg. begynner skikkelig med bygginga så fort vi har gjort ting klart i verkste. mvh Thorbjørn R
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå