Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da har jeg levert motorn min til helge vik for og få fresa inn en ny kjile så kanskje jeg slepper ventil havari. etter en koselig prat og litt skruing hos helga i går kveld så balla det på seg full ompakking av motor, shimsing av ventiler nytt register ventiltettinger osv. motor fester skulle han lage til meg også. må gi en stor takk til helge som tok imot oss i går kveld for og ordne motorn min, samt ødelegge fingern min hehe. blei en negl fattigere. vært kvalm og svimmel i hele dag og det verker og gjør vondt fortsatt så det går nok i retning sjukemelding i morra tenker jeg:D eheh.

her kommer ett par bilder jeg fikk av helge på mms i dag. som dere ser så var den temmelig nedsota. motorn har stått i 8 år uten og bli rørt så er kanskje ikke no annet og forvente.

svsg1x8qy7vemomrcuru.jpg

zdmau85tz5irrntlfrvs.jpg

z1u8j95ohlk0saxvgu7n.jpg

k6ap53vsmjl2zx8pr80r.jpg

1rn1orcw6wv3m7hge3ek.jpg

mvh

Thorbjørn R

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja var nok den harald. var stiv nok i pris. heggem er er dyr, men han skal jo leva av detta han også. motorn virka veldig bra ellers så helge. hadde aldri vært åpna før så det kan man jo tolke på hit og dit da men det ordner seg nok. var klar til helga skjønte jeg. så da får jeg laga meg senkeklosser til da så mangler kun girkasse harald:P hehe

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

ja da har jeg fått igjen motorn og alt så kjempefint ut. fikk også helge til og lage nye motorfester til meg, da de du hanlder på koed til s38 ikke passer overhode og er no drit!!!

¨

fikk også ei pakke fra koed i dag. 90% DTM sperrediff, samt M-coupe difflokk med store kjøleribber og alt rundt til det. håper og få begynt på bilen om en ukes tid nå. må gjøre ferig verkste først bare.

bilder!

83gfl84lw272hz9itpf5.jpg

3idx5bcjfiy40sevwcxe.jpg

mvh

Thorbjørn R

• 2 weeks later...
Skrevet
hhmmm skjer lite om dagen.

mvh

Thorbjørn R

Mulig det skjer lite, men spesielt travelt har du det vel ikke. Vinter'n er lang og monteringa av bilen din er relativt fort gjort nå :)

Hilsen Trond

Skrevet

må virkelig si du har en hel grom bil thorbjørn!

litt av en jobb:)

motoren jeg kjøpte av deg går som ei kule enda den;) funker som bare det hehe..

gikk så bra at den faktisk kvelda diffen min! hehe.. så nå blir den ny til helga.. tenkte jeg skulle shimse den om slik som du gjorde med din gamle.. bildene var til stor hjelp;)

mvh

Håkon

Skrevet

hehe takk for det håkon, er godt og høre att missbruken ikke har slutta enda hehe.

blir nok greit og få shimsa diffen din ja, kan leike enda mer da. min funka jo ganske greit på skogen når du satt på nå i høst. ved og legge inn ett 0.7mm shims i din vil du få bremsen enda litt strammere enn det jeg hadde da.

du får ringe eller sms`e hvis du trenger no hjelp til shimsinga da vettu. ta ett garasje besøk igjen og shimse diff hehe.

mvh

Thorbjørn R

• 2 weeks later...
Skrevet

ja da har det skjedd litt i garasjen da. har ikke fått gjort noe med bilen pga har malt og ordna litt i garsajen men nå kommer det til og skje ting fremover. her er noen bilder.

ijlhi9pvqaz0hrvd0nh1.jpg

t12grlowtc2u8kouq8kr.jpg

3wtgarg86krfgg7ph0vf.jpg

elqsrv337v1geponnsk4.jpg

sxq8lvw39lnt5paxwgm9.jpg

bdwno6nc6amnhvc5t8fv.jpg

l6pm8bki6flhot166itc.jpg

9y8xxe1ydv31tl6hznlc.jpg

a7da2h8aciag11hg8pwr.jpg

oxnr17wrkh55oion9xdr.jpg

0ph37leqb8od8v9tpm6l.jpg

905b3ufatetq8n159klb.jpg

det var alt for nå. mer kommer.

mvh

Thorbjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...