thorbis Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 tja si det. har du prøvd med panser og radiator? motorn min går ikke klar av panser og har ikke plass til radiator foran så jeg flytter den lengre bak. det er litt for og bedre vektfordelinga jeg gjør det også, men mest for og få plass til ting foran. du må nok senke traverssen din du også skal du få på panseret ditt. 3.8 er høyere enn 3.6. hvilken motorfester har du på din da? bilder av monteringa? er lett og si at det går ut fra hva folk sier på nett, men det går alltid litt trått når en begynner selv suns nå jeg, hehe. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 ang oljekjøler blir det en svær jævel fra setrab med el vifte på. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet Desember 7, 2008 Skrevet Desember 7, 2008 Hehe, traversen blir senka 1,5 cm tror jeg det var. Har noen motorfester som er kjøpt av Tarjei (ssp) som blir sveisa om på den ene sida.. Må ta av "isolasjon" oppunder panseret. Kompis som skal montere for meg. Han har gjort det på samme måten på 3 andre e30'r. Så det funker nok. Bilder kommer rett utpå nyåret tenker jeg.. Hvilken radiator vi skal bruke husker jeg ikke i farta, men jeg må kappe bittelitt i fronten.
thorbis Skrevet Desember 7, 2008 Forfatter Skrevet Desember 7, 2008 okay. min er senka 2 cm nå og den er grei. motorfester er fra helge vik. de som SSP rappa tegninga av hehe så der har vi like fester. ang panseret mitt så har jeg glassfiberpanser og det er det ikke sivelser i så jeg har en svay på mitten som legger seg nedpå motor og gassstanga til spjella desverre. ang radiator trur jeg det blir noe fra PPF som helge anbefalte meg. jeg kjører med nylon fester på motorn io tilegg da. de jeg har nå er beregna for m20 så de er litt for høye. nye blir dreid til uka. flytter også tannstanga mi litt ned så jeg får motorn 1 cm lenger ned enn i dag. håper det går greit da. blir spennende og se når den står på bakken med full senk igjen hehe. er redd jeg må lage eo grom sklipalte under der. mvh Thorbjørn R
Harald e30R Skrevet Desember 14, 2008 Skrevet Desember 14, 2008 spørs om du trenger ei lita skli plate jaaa kommer og titter en dag jeg
thorbis Skrevet Desember 14, 2008 Forfatter Skrevet Desember 14, 2008 hehe ja kan nok tenkes det harald. er bare og ta seg en tur det vettu. kommer til og drive på hele uka. lite med oppdateringer desverre. har sveisa og grunna torpedoveggen etter ombygginga. samt sveisa grenrøra så jeg slipper og ha det varmepumpestyret eller hva det nå er som sitter på grenrøra. ellers i dag har vi harr skikkelig morro. har ordna opp ett par gamle biler og laga bane på jorde så mye av dagen gikk med til det og da er det jo ikke lett og være igjen i verkste og skru når sånt skjer hehe. skal komme med oppdateringer uttover uka jeg:P mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 nja litt bilder igjen da. skjer litt sakte og sikkert. er mye og tenke på for og få alt til og stemme slik jeg vil ha det. er straks klar for bygging av eksos, nye motorfester"putene" som fortsatt blir nylon etter mye suksess fra i fjor med de. neste blir og koble opp el og få tatt en prløvestart så jeg veit at alt surrer og går. deretter kan finpussen og pyntinga begynne. her er noen bilder. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Se her ja, ordentlig arbe! Ser bra ut..
Trond.S Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 Se her ja, ordentlig arbe! Ser bra ut.. Støtter den kommentaren! Du er en flink jævel Thorbjørn, blir bra når den blir klar denna bilen. Var artig med litt trening i går også Hilsen Trond
thorbis Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 takk for det spiritus. hehe ja du mener det trond. var skikkelig morro i går ja! synd volvoen dæva på slutten hehe. ole henta 518 i dag også så nå blir det 2 e28r utpå der hehe. vi får prøve og få sierran til og gå trur jeg. volvoen er snart død er jeg redd hehe. men du trond. den e36 bakfangern din. den er hel den ? har handla inn masse deler til e36n nå også serru. bestilt ny m fanger og alt nytt i forstilling osv. og trenger bakfanger. sett den på regninga er det ikke sånn dem sier hehe. mvh Thorbjørn R
Trond.S Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 takk for det spiritus.hehe ja du mener det trond. var skikkelig morro i går ja! synd volvoen dæva på slutten hehe. ole henta 518 i dag også så nå blir det 2 e28r utpå der hehe. vi får prøve og få sierran til og gå trur jeg. volvoen er snart død er jeg redd hehe. men du trond. den e36 bakfangern din. den er hel den ? har handla inn masse deler til e36n nå også serru. bestilt ny m fanger og alt nytt i forstilling osv. og trenger bakfanger. sett den på regninga er det ikke sånn dem sier hehe. mvh Thorbjørn R Ja, Ole sa han hadde handla. Blir morro. Fanger'n er hel bortsett fra den plasten i midten som har et ødelagt feste ytterts på ene siden. En liten kladd med tech7 så sitter den som støpt Men den ligger inne klemt nå da, så må løfte vekk bilen før jeg får den fram. Den skulle vært levert for lenge siden egentlig, så bør få gjort det en dag i jula håper jeg.
thorbis Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 okay. er mulig jeg blir eier av en e21 323 nå snart også. må vente litt og se først. har fått tak i han fyren jeg prata om vettu. nye felger skal jeg bestille snart også. hvis du skal levere den i jula så kan jeg sikkert hjelpe deg etter den 28. mandan eller tirsdan. jeg skal på jobb egentlig men jeg har da egenmeldinger igjen så vidt jeg kan huske hehe. har vært "sjuk" før jeg hehe. mvh
Trond.S Skrevet Desember 15, 2008 Skrevet Desember 15, 2008 okay. er mulig jeg blir eier av en e21 323 nå snart også. må vente litt og se først. har fått tak i han fyren jeg prata om vettu. nye felger skal jeg bestille snart også.hvis du skal levere den i jula så kan jeg sikkert hjelpe deg etter den 28. mandan eller tirsdan. jeg skal på jobb egentlig men jeg har da egenmeldinger igjen så vidt jeg kan huske hehe. har vært "sjuk" før jeg hehe. mvh E21 323 blir bra. Den må holdes orginal bortsett fra felger og senk, det er ikke noe dusinvare sånn som e30 veit du Trenger vel ikke så mye hjelp. Må bare få tak i traktor med lesseapparat og løfte den over på bilhenger'n så er det gjort, men ellers takk. Har gjort e30'n flyttbar i kveld og kjøpt inn maling til garasjen , så mulig jeg skriker på deg visst det blir stusselig å stå der å sniffe løsemidler alene.
thorbis Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 ja selvsagt blir den orginal. blir sommerbil tenkte jeg. blir enten oz hjula på den eller de nye jeg bestiller. og en go porsjon senk. resten blir helt orginalt. helst patina. sniffe maling ja. kan sikkert ta meg en tur og holde deg med selskap jeg vettu. er mektig lei av og male men det går seg vel til deg også hehe. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå