G-RACING Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Knalltøff look! Hvor mue måtte du ut med for difflokket? Nytt?
thorbis Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 takk for det. husker ikke helt hva jeg ga for det jeg. bestilte det fra koed.no prisen står der, pluss noe rabatt men rundt 2000 trur jeg de skla ha på koed. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 ja da har jeg en liten oppdatering da. har bestilt ett sett med nye felger. sett #2 for gatebruk/show. de ankommer ikke før til sommern men det kommer til og bli bra tror jeg. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Siden jeg er så kjekk syntes jeg du kan sende bilder av felgene til meg på PM hvis ikke du vil si det her.. Hehe
Trond.S Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 ja da har jeg en liten oppdatering da. har bestilt ett sett med nye felger. sett #2 for gatebruk/show. de ankommer ikke før til sommern men det kommer til og bli bra tror jeg.mvh Thorbjørn R Det blir bra Thorbjørn! Kult med nye felger på vogna. Til dere som er nyskjærrige på hva det er kan jeg fortelle at ryktene på bygda forteller at Thorbis har ryki på et sett av denne typen: Rial Viper 5,5x14" med helt rått inpress på e40. Kledd med 225/75-14 blir det nok temmelig villt Hilsen Trond
thorbis Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 hehe skal ikke tru alt du hører trond:P hehe men de er vel omtrent i samme prisklasse og kvalitet. haha, not! mvh Thorbjørn R
Rune B. Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 OJ Fy fleske, det var sjukt råe felger. de kler old school BMW som fot i hanske..... Du blir hvertfall den eneste jeg kjenner med litt hjerne som kjører på disse hjula.
thorbis Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 her kommer det ett par bilder av hva jeg har bestilt de er helt like de her bortsett fra at gullfargen blir litt mattere. er en såkalt magnesium gold farve på dem. utgangspunktet som skal lakkes om osv. dimmen er så meget som 8.5x17 et 13 foran og 9.5x17 et 13 bak. glede seg mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 liten oppdatering her igjen da. lenge sia det har skjedd no da jeg har hatt leia osv osv. hvertfall fått motorn inn og ut en hel del ganger og det gjenstår nå kun og laga overgang fra grenrøra til eksosen bakover smat og drieie nye nylonfester til motor og gir. så kan koblingasrbe og kjølevannssytemet bygges. noen bilder fra i dag. torpedoen klar. grenrør ombygging grombila denna kommer antagelig til og bli byttet til en e30 323 forsterker. blei kvitt påfyllingsrør osv. den glade eiern av e28n som jeg her garasjeplass hos. her er han i full gang med og rive ned bakstillinga på bilen sin. mvh Thorbjørn R
Harald e30R Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Jammen dette seg jo utrolig bra ut daa :0) skal hente meg noen brukte Bbs RS jeg også nå så da blir vi gutta med Bbs.. hiiihi.. Skal se om jeg har den bremsekraftforsterken i morra jeg :0)
thorbis Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 jo takk for det harald. hva dimmensjon er det på felga du skal ha? til e30n eller e28n? mvh
Gjest Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Ser bra ut ja! Skal motoren inn for godt nå da eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå