Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk for det. husker ikke helt hva jeg ga for det jeg. bestilte det fra koed.no prisen står der, pluss noe rabatt men rundt 2000 trur jeg de skla ha på koed.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

ja da har jeg en liten oppdatering da. har bestilt ett sett med nye felger. sett #2 for gatebruk/show. de ankommer ikke før til sommern men det kommer til og bli bra tror jeg.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
ja da har jeg en liten oppdatering da. har bestilt ett sett med nye felger. sett #2 for gatebruk/show. de ankommer ikke før til sommern men det kommer til og bli bra tror jeg.

mvh

Thorbjørn R

Det blir bra Thorbjørn! Kult med nye felger på vogna.

Til dere som er nyskjærrige på hva det er kan jeg fortelle at ryktene på bygda forteller at Thorbis har ryki på et sett av denne typen:

Rial Viper 5,5x14" med helt rått inpress på e40. Kledd med 225/75-14 blir det nok temmelig villt 8)

3zclx9z3tvz16dey1q2u.jpg

Hilsen Trond

Skrevet

OJ :!: Fy fleske, det var sjukt råe felger. de kler old school BMW som fot i hanske..... Du blir hvertfall den eneste jeg kjenner med litt hjerne som kjører på disse hjula.

Skrevet

her kommer det ett par bilder av hva jeg har bestilt

de er helt like de her bortsett fra at gullfargen blir litt mattere. er en såkalt magnesium gold farve på dem.

r1t9jg0jfhkwftr8256m.jpg

utgangspunktet som skal lakkes om osv.

hxrduefxc8kxkjmmtu8e.jpg

dimmen er så meget som 8.5x17 et 13 foran og 9.5x17 et 13 bak. glede seg :lol:

mvh

Thorbjørn R

• 4 weeks later...
Skrevet

liten oppdatering her igjen da. lenge sia det har skjedd no da jeg har hatt leia osv osv. hvertfall fått motorn inn og ut en hel del ganger og det gjenstår nå kun og laga overgang fra grenrøra til eksosen bakover smat og drieie nye nylonfester til motor og gir. så kan koblingasrbe og kjølevannssytemet bygges.

noen bilder fra i dag.

torpedoen klar.

p6dm4f8tt0kxs38w9ib0.jpg

grenrør ombygging

r9jlvpyxwz987lfjr6ur.jpg

grombila

sho6wc0ur04kjaymssu6.jpg

denna kommer antagelig til og bli byttet til en e30 323 forsterker.

b7w4qqlcyokdou3ehe5a.jpg

blei kvitt påfyllingsrør osv.

wf5v8nhb5yjyewqrt7wg.jpg

den glade eiern av e28n som jeg her garasjeplass hos. her er han i full gang med og rive ned bakstillinga på bilen sin.

r87su8hg57o98vmueq7w.jpg

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Jammen dette seg jo utrolig bra ut daa :0) skal hente meg noen brukte Bbs RS jeg også nå så da blir vi gutta med Bbs.. hiiihi.. Skal se om jeg har den bremsekraftforsterken i morra jeg :0)

Skrevet

Ser bra ut ja! Skal motoren inn for godt nå da eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...