thorbis Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 takk jørgen. ja er ikke lenge før den er inne for godt. har satt en kollega på saken for og få sveisa den alubetan til kjølesystemet slik du har gjort så regner med det ikke er lange tida før jeg kan sette den inn for godt. mvh
thorbis Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 liten oppdatering igjen. har nå satt inn motorn for nest siste gang nå. er kun noen småting som skal stemme før det er klart for montering. noen bilder. fant riktig vinkel på motorn også. nå gpår den klar av alt rundt i motorrommet. her blir det litt trangt da, men det går. klarte også og kjøre vinkelslipern med 1mm kappeskive inn i tommelen i dag så da blir det nok ei stønn til det blir noe mer skruing. hehe mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Såg fantastisk godt ut! Heldi du, hehe også 1 mm skive, er ikkje akkurat sjenert med og kappe heller da. Godt ikkje for av da
thorbis Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 hehe takk for det. gleder meg til og kjøre nå. håper på en testtur på isen i år men vi får se. nå som fingen ikke er helt go tar det vel enda lenger tid med og få den klar er jeg redd. smertestillende hadde vært godt. får vel sprette ei flaske wiskey ve... hehe mvh
Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 ÅFYFAEN! Det der så faen meg vondt ut! Haha, stakkars..
Harald e30R Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 mmm wiskey:P hehemvh Du er jammen flink.. hihi,, Menne skal ikke vente litt med og teste bilen da? hadde vært veldig kjedelig og ødelegge noe på bilen på isen da.. ellers stå på.. Blir bra når det blir ferdig
Ceylon Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 mongi... eg som satt å spiste å greier. Ble liksom mett no. God bedring da..
thorbis Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 hehe takk for det jørgen. finger gjør ikke så vondt nå lenger. smertestillende og alkohol virker faktisk sammen:P hehe mvh
thorbis Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 hehe. skal få sveisa om kjølerøret mitt i morra da så da er hvertfall det klart. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå