Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
nja er ikke helt sikker enda jeg. har ikke hatt den på hjula enda. men har gjort det slik at den bygger helt oppunder panser for og få bakkeklaring. blir skliplate under på min. kjører du 3.6 du også ell?

mvh

Thorbjørn R

Nei, har M50 E34 bunnpanne - mulig den er noe lavere. Men skliplate har jeg også ellers ryker panna i først dump. Plata har fått sår allerede etter bare minimalt med kjøring i fjor så tydelig at det er behov for det.

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

men hvis du har m50 panne så har du s50 motor du da. skal ikke behøve og senke traverssen med den motorn. har en kompis som har s50b30 i sin og han har ikke senka traverssen. jeg har s38b36 (m5) og den har mye høyere blokk og innsug osv.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
men hvis du har m50 panne så har du s50 motor du da. skal ikke behøve og senke traverssen med den motorn. har en kompis som har s50b30 i sin og han har ikke senka traverssen. jeg har s38b36 (m5) og den har mye høyere blokk og innsug osv.

mvh

Thorbjørn R

Jeg har en S54... Traversen er senket for å få motoren til å ligge rett, fint og lavt i motorrommet. Vurderer å kappe litt i girkasstunnell osv for å få den på plass uten de spacerklossene senere en gang.

Skrevet

okay. var fin den bilen. skjedde det noe med den på treffet? suns den sto på plassen lenge.

et brukbart understell er tingen det. er sålangt fornøyd med D2 settet mitt jeg. skal prøve litt mykere innstilling foran i år for og se om jeg blirr kvitt noe understyring..

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
okay. var fin den bilen. skjedde det noe med den på treffet? suns den sto på plassen lenge.

et brukbart understell er tingen det. er sålangt fornøyd med D2 settet mitt jeg. skal prøve litt mykere innstilling foran i år for og se om jeg blirr kvitt noe understyring..

mvh

Thorbjørn R

Min understyrte også men det tror jeg var mye framdekkene som rett og slett sklei.

Bilen fungerte som en klokke den - måtte bare passe på å sitte på noen heat med kompiser også. :twisted:

Skrevet
ja stemmer det. har senkeklosser på traversen. 20mm.

mvh

Thorbjørn R

barer lurer litt? hvordan bolter brukte du da? jeg fikk de Org boltene inn igjen.. men vet ikke hvor bra det er.. hihi :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...