Kristov Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 nja er ikke helt sikker enda jeg. har ikke hatt den på hjula enda. men har gjort det slik at den bygger helt oppunder panser for og få bakkeklaring. blir skliplate under på min. kjører du 3.6 du også ell?mvh Thorbjørn R Nei, har M50 E34 bunnpanne - mulig den er noe lavere. Men skliplate har jeg også ellers ryker panna i først dump. Plata har fått sår allerede etter bare minimalt med kjøring i fjor så tydelig at det er behov for det.
thorbis Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 men hvis du har m50 panne så har du s50 motor du da. skal ikke behøve og senke traverssen med den motorn. har en kompis som har s50b30 i sin og han har ikke senka traverssen. jeg har s38b36 (m5) og den har mye høyere blokk og innsug osv. mvh Thorbjørn R
Kristov Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 men hvis du har m50 panne så har du s50 motor du da. skal ikke behøve og senke traverssen med den motorn. har en kompis som har s50b30 i sin og han har ikke senka traverssen. jeg har s38b36 (m5) og den har mye høyere blokk og innsug osv.mvh Thorbjørn R Jeg har en S54... Traversen er senket for å få motoren til å ligge rett, fint og lavt i motorrommet. Vurderer å kappe litt i girkasstunnell osv for å få den på plass uten de spacerklossene senere en gang.
Kristov Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 ok. bilde? De er det dårlig med hehe - du kjørte vel på Trackday treffet i fjor høst og det gjorde jeg også...
thorbis Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 ok. du som har den hvite e30 m3 bredda bilen?
Kristov Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 ok. du som har den hvite e30 m3 bredda bilen? Det stemmer bra det. Håper det går fortere i år når båt-understellet er borte og bedre dekk er på plass.
thorbis Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 okay. var fin den bilen. skjedde det noe med den på treffet? suns den sto på plassen lenge. et brukbart understell er tingen det. er sålangt fornøyd med D2 settet mitt jeg. skal prøve litt mykere innstilling foran i år for og se om jeg blirr kvitt noe understyring.. mvh Thorbjørn R
Kristov Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 okay. var fin den bilen. skjedde det noe med den på treffet? suns den sto på plassen lenge. et brukbart understell er tingen det. er sålangt fornøyd med D2 settet mitt jeg. skal prøve litt mykere innstilling foran i år for og se om jeg blirr kvitt noe understyring.. mvh Thorbjørn R Min understyrte også men det tror jeg var mye framdekkene som rett og slett sklei. Bilen fungerte som en klokke den - måtte bare passe på å sitte på noen heat med kompiser også.
thorbis Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 hehe okay. du får legge ut noen bilder etterhvert da. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Kristov sin bil er ikke godkjent ombygd, så jeg tror han holder bildene for seg selv.. Hehe, men du kan jo godt få opp et bilde av utseende på bilen da.. Bare å sladde skiltet det;)
thorbis Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 sladda skilter funker. er ikke så nøye på det jeg. er jo ikke godkjent lenger min heller hehe. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet Januar 31, 2009 Skrevet Januar 31, 2009 Godt det ikke bare er meg som sitter på bimmers på denne tida av lørdagskvelden:P
thorbis Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Skrevet Januar 31, 2009 hehe nei. er skikkelig mørbanka i kroppen etter 4hjuling kjøring på banen vår fra 16-23 i går hehe. mvh Thorbjørn R
Harald e30R Skrevet Februar 1, 2009 Skrevet Februar 1, 2009 ja stemmer det. har senkeklosser på traversen. 20mm.mvh Thorbjørn R barer lurer litt? hvordan bolter brukte du da? jeg fikk de Org boltene inn igjen.. men vet ikke hvor bra det er.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå