Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heh såpass ja. nei jeg satte inn bolter som var 20mm lengre jeg da så jeg hadde samme innfestinga som orginalt. jeg fikk ikke brukt de orginale. de var for korte. hvertfall foran på traversen

mvh

Thorbjørn R

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Begynner å dra seg til nå da. Har du fått noe termostathus i dag da?

Fy faen jeg lo da jeg skjønte det gikk bra med deg etter du kjørte rett inn i fronten på 518 på fredag :)

Hilsen Trond

Skrevet

hehe, ja alt kom i dag, men reiste tidlig hjem fra jobb. er ikke helt i form. skal hente alt i morra.

hehe ja var morsom krasj det. lo så jeg omtrent dæva jeg. først surrer dere og så kommer jeg i full pupp rett i frontlysa og ser ikke noe og da ere gjort hehe.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

ja dreiv av en halvtimes tid i dag før jeg ikke orka mer. har dratt på meg en liten forkjølelse etter atv kjøring i 13- grader.

fikk e28 m5 termostathuset og alt som trengtes. slanger er tilfeldig tilpassa rask som lå i verkste og fra gamle m20`n min.

nu9aauwwb8hrv00xz1sj.jpg

jotssrvgdiz2kdqrzif7.jpg

la7g0p91h2yyax5dz97v.jpg

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Ser bra ut! Utrolig hvor mye litt E28-deler løfter intrykket ;)

Tror ikke du skal skylde bare på kjøringa. Har vel noe med at du surra rundt en hel dag i garasjen med 10-15 minusgrader i klær normale folk bruker innendørs :shock:

Hilsen Trond

Skrevet

hehe ja er rart det der trond.

nja er du sikker på det med klæra? jeg går da alltid i sånne klær ute. og det var først etter atv kjøringa jeg ble dårlig. hakke vært sjuk eller sengeliggende på 5 år jeg helt til nå. men men det måtte jo skje hehe.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
hehe ja er rart det der trond.

nja er du sikker på det med klæra? jeg går da alltid i sånne klær ute. og det var først etter atv kjøringa jeg ble dårlig. hakke vært sjuk eller sengeliggende på 5 år jeg helt til nå. men men det måtte jo skje hehe.

mvh

Thorbjørn R

Å slutt å skryt a gitt. Du har jo vært sjuk og sengeliggende flere ganger bare det siste året. Men nok om små forkjølelser, detta er vel ikke noe jævla hypokonder-forum heller :)

Skrevet

haha det har jeg da ikke. det var pga øya det:P hehe

er da ikke hypokonder jeg vel. men ossen gåre med bilen din da trond kommet no lenger eller ere bare vaffelspising og garasjefiksing om dagen?

Skrevet

FY FAEN detta blir greier! :D:wink: E28 deler løser de fleste problemer. Sånn er det bare det.

Du får lære deg å kle på deg. Ikke gå til som en jævla hvit somalier i Somalia! Vi har vinter og kalde dager oppi nord her serru...

Skrevet

uu harde ord rune:P haha

e28 deler fint det. begynner og bli mye av det på e30n nå gitt. jeg hater oog måtte inrømme det men skal man få en e30 til og holde så mån over på litt grommere saker. altså e28. hehe

Skrevet
uu harde ord rune:P haha

e28 deler fint det. begynner og bli mye av det på e30n nå gitt. jeg hater oog måtte inrømme det men skal man få en e30 til og holde så mån over på litt grommere saker. altså e28. hehe

Nå har du sagt det. Trondemann og jeg har vist detta siden vi lærte å snakke vi, men erfaing må komme dyrekjøpt veit du nissen!

Skrevet

haha. du har da alltid visst jeg har likt e28. jeg bare liker ikke og inrømme det da jeg suns jeg er litt for ung til og like en slik"gubbebil"(beklager utrykket) hehe

Skrevet
haha. du har da alltid visst jeg har likt e28. jeg bare liker ikke og inrømme det da jeg suns jeg er litt for ung til og like en slik"gubbebil"(beklager utrykket) hehe

Gubbebil sa du. Veit ikke hvem som ga gutta butt bakhjul på Autobahn i sommer jeg. Sist jeg sjekket var vel det gubbebilen.

Skrevet
haha det har jeg da ikke. det var pga øya det:P hehe

er da ikke hypokonder jeg vel. men ossen gåre med bilen din da trond kommet no lenger eller ere bare vaffelspising og garasjefiksing om dagen?

Den hypokonder eller ikke diskusjonen passer best i garasjen den ;)

Har som vanlig gjort det jeg er best på; spise kaker, vafler, sjokolade, drops og være lat:D Har vært litt i garasjen men mangler et borr nå, håper jeg får tak i det i morra. Bilen står under all den snøen som har kommet og koser seg med norsk vinter :moroklem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...