thorbis Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Skrevet Februar 1, 2009 heh såpass ja. nei jeg satte inn bolter som var 20mm lengre jeg da så jeg hadde samme innfestinga som orginalt. jeg fikk ikke brukt de orginale. de var for korte. hvertfall foran på traversen mvh Thorbjørn R
Trond.S Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Begynner å dra seg til nå da. Har du fått noe termostathus i dag da? Fy faen jeg lo da jeg skjønte det gikk bra med deg etter du kjørte rett inn i fronten på 518 på fredag Hilsen Trond
thorbis Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 hehe, ja alt kom i dag, men reiste tidlig hjem fra jobb. er ikke helt i form. skal hente alt i morra. hehe ja var morsom krasj det. lo så jeg omtrent dæva jeg. først surrer dere og så kommer jeg i full pupp rett i frontlysa og ser ikke noe og da ere gjort hehe. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 ja dreiv av en halvtimes tid i dag før jeg ikke orka mer. har dratt på meg en liten forkjølelse etter atv kjøring i 13- grader. fikk e28 m5 termostathuset og alt som trengtes. slanger er tilfeldig tilpassa rask som lå i verkste og fra gamle m20`n min. mvh Thorbjørn R
Trond.S Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 Ser bra ut! Utrolig hvor mye litt E28-deler løfter intrykket Tror ikke du skal skylde bare på kjøringa. Har vel noe med at du surra rundt en hel dag i garasjen med 10-15 minusgrader i klær normale folk bruker innendørs Hilsen Trond
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 hehe ja er rart det der trond. nja er du sikker på det med klæra? jeg går da alltid i sånne klær ute. og det var først etter atv kjøringa jeg ble dårlig. hakke vært sjuk eller sengeliggende på 5 år jeg helt til nå. men men det måtte jo skje hehe. mvh Thorbjørn R
Trond.S Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 hehe ja er rart det der trond.nja er du sikker på det med klæra? jeg går da alltid i sånne klær ute. og det var først etter atv kjøringa jeg ble dårlig. hakke vært sjuk eller sengeliggende på 5 år jeg helt til nå. men men det måtte jo skje hehe. mvh Thorbjørn R Å slutt å skryt a gitt. Du har jo vært sjuk og sengeliggende flere ganger bare det siste året. Men nok om små forkjølelser, detta er vel ikke noe jævla hypokonder-forum heller
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 haha det har jeg da ikke. det var pga øya det:P hehe er da ikke hypokonder jeg vel. men ossen gåre med bilen din da trond kommet no lenger eller ere bare vaffelspising og garasjefiksing om dagen?
Rune B. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 FY FAEN detta blir greier! E28 deler løser de fleste problemer. Sånn er det bare det. Du får lære deg å kle på deg. Ikke gå til som en jævla hvit somalier i Somalia! Vi har vinter og kalde dager oppi nord her serru...
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 uu harde ord rune:P haha e28 deler fint det. begynner og bli mye av det på e30n nå gitt. jeg hater oog måtte inrømme det men skal man få en e30 til og holde så mån over på litt grommere saker. altså e28. hehe
Rune B. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 uu harde ord rune:P haha e28 deler fint det. begynner og bli mye av det på e30n nå gitt. jeg hater oog måtte inrømme det men skal man få en e30 til og holde så mån over på litt grommere saker. altså e28. hehe Nå har du sagt det. Trondemann og jeg har vist detta siden vi lærte å snakke vi, men erfaing må komme dyrekjøpt veit du nissen!
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 haha. du har da alltid visst jeg har likt e28. jeg bare liker ikke og inrømme det da jeg suns jeg er litt for ung til og like en slik"gubbebil"(beklager utrykket) hehe
Rune B. Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 haha. du har da alltid visst jeg har likt e28. jeg bare liker ikke og inrømme det da jeg suns jeg er litt for ung til og like en slik"gubbebil"(beklager utrykket) hehe Gubbebil sa du. Veit ikke hvem som ga gutta butt bakhjul på Autobahn i sommer jeg. Sist jeg sjekket var vel det gubbebilen.
Trond.S Skrevet Februar 5, 2009 Skrevet Februar 5, 2009 haha det har jeg da ikke. det var pga øya det:P heheer da ikke hypokonder jeg vel. men ossen gåre med bilen din da trond kommet no lenger eller ere bare vaffelspising og garasjefiksing om dagen? Den hypokonder eller ikke diskusjonen passer best i garasjen den Har som vanlig gjort det jeg er best på; spise kaker, vafler, sjokolade, drops og være lat:D Har vært litt i garasjen men mangler et borr nå, håper jeg får tak i det i morra. Bilen står under all den snøen som har kommet og koser seg med norsk vinter
thorbis Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Skrevet Februar 5, 2009 haha jo sant det. til sommern blir det fight hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå