thorbis Skrevet Februar 27, 2009 Forfatter Skrevet Februar 27, 2009 hehe vi får sørge for og ha på grind. jeg er temmelig rusten jeg også. og har kappa meg i begge tomla så jeg skal ha handicap hehe. mvh
thorbis Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Skrevet Februar 28, 2009 hehe var det ett hint om bildene av bilen din rune? skal legge dem ut i tråden din jeg. min skjedde det jo ikke allverden på bortsett fra og montere dynamo og ny jording hehe. mvh
thorbis Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 da var bruksvogna eu godkjent også så da harn bil 2 år tell. e30n har stått litt stille om dagen, men kommer en oppdatering om ikke lenge. har skjedd endel. bruksvogna da. 2 bilder fra i høst her med vinterhjul og nye coilovers. (vurderes solgt til sommern) mvh Thorbjørn R
Harald e30R Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Ser bra ut det.. bare snøen kunne blitt borte nå sååå
thorbis Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 å det hadde vært godt harald. suns vi har fått nok snø for 10 år framover jeg nå. kunne vært snøfrie vintre noen år nå hehe mvh
Rune B. Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 å det hadde vært godt harald. suns vi har fått nok snø for 10 år framover jeg nå. kunne vært snøfrie vintre noen år nå hehemvh Snø er fint. Sjokkerte en gammal kall i en sliten 123 dag opp høgda. Slengte ut Høyluksusen i skrens i 4 gir ut av tunnelen rett ved siden av han. Hohoh.. Vart skræmt ja...
thorbis Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 haha vært morro og sett. det var skikkelig føre med andre i dag? var en liten tur ute i verkste i dag og da var det bare regn og salt som sto på menyen. mvh
Trond.S Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 å det hadde vært godt harald. suns vi har fått nok snø for 10 år framover jeg nå. kunne vært snøfrie vintre noen år nå hehemvh Makan, hva er det som går av deg a? Snø er jo helt topp det, så lenge den får være snø og ikke blir salta sønder og sammen hvertfall. Også i går da, orka ikke å drive på i garasjen fordi det kom litt snø ute? Det kom fra karen som holdt på under bilen med -20 grader i garasjen. Måkke få leia nå som det bare står igjen detaljer før bilen er klar til bruk Hilsen Trond
Rune B. Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 å det hadde vært godt harald. suns vi har fått nok snø for 10 år framover jeg nå. kunne vært snøfrie vintre noen år nå hehemvh Makan, hva er det som går av deg a? Snø er jo helt topp det, så lenge den får være snø og ikke blir salta sønder og sammen hvertfall. Også i går da, orka ikke å drive på i garasjen fordi det kom litt snø ute? Det kom fra karen som holdt på under bilen med -20 grader i garasjen. Måkke få leia nå som det bare står igjen detaljer før bilen er klar til bruk Hilsen Trond Nei, vi trenger ikke å se at du blir helt Ole her. Makan.
thorbis Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 hehe nei det skal bli skjerpings gutter. må jo ikke legge til meg disse uvanene dissa godsfolka driver og legger til seg. hehe mvh
thorbis Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 liten opdate. har begynt på siste kjølerøret til vannet. sveiser inn nippel til tempmåler her også. par bilder panser demper som måtte bøte med livet for og bli kjølerørsfeste hehe. mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 må vel nesten takke jørgen aune for inspirasjons bildene han sendte av sitt system hehe. mvh
thorbis Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 åjoda suns det. er ikke mye info om kjølesystem på e30 med s38 som ligger på nett gitt. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå