Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe var det ett hint om bildene av bilen din rune? skal legge dem ut i tråden din jeg. min skjedde det jo ikke allverden på bortsett fra og montere dynamo og ny jording hehe.

mvh

Skrevet

da var bruksvogna eu godkjent også så da harn bil 2 år tell. e30n har stått litt stille om dagen, men kommer en oppdatering om ikke lenge. har skjedd endel.

bruksvogna da.

2 bilder fra i høst

993l9yl5niiz9zwt9uxx.jpg

en2rfhv2dfgufpmve9lz.jpg

her med vinterhjul og nye coilovers.

ucx9f1o9kvd8kv41wuvt.jpg

(vurderes solgt til sommern)

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
å det hadde vært godt harald. suns vi har fått nok snø for 10 år framover jeg nå. kunne vært snøfrie vintre noen år nå:D hehe

mvh

Snø er fint. Sjokkerte en gammal kall i en sliten 123 dag opp høgda. Slengte ut Høyluksusen i skrens i 4 gir ut av tunnelen rett ved siden av han. Hohoh.. Vart skræmt ja...

Skrevet

haha vært morro og sett. det var skikkelig føre med andre i dag? var en liten tur ute i verkste i dag og da var det bare regn og salt som sto på menyen.

mvh

Skrevet
å det hadde vært godt harald. suns vi har fått nok snø for 10 år framover jeg nå. kunne vært snøfrie vintre noen år nå:D hehe

mvh

Makan, hva er det som går av deg a? Snø er jo helt topp det, så lenge den får være snø og ikke blir salta sønder og sammen hvertfall.

Også i går da, orka ikke å drive på i garasjen fordi det kom litt snø ute? Det kom fra karen som holdt på under bilen med -20 grader i garasjen. Måkke få leia nå som det bare står igjen detaljer før bilen er klar til bruk :)

Hilsen Trond

Skrevet

mvh

Makan, hva er det som går av deg a? Snø er jo helt topp det, så lenge den får være snø og ikke blir salta sønder og sammen hvertfall.

Også i går da, orka ikke å drive på i garasjen fordi det kom litt snø ute? Det kom fra karen som holdt på under bilen med -20 grader i garasjen. Måkke få leia nå som det bare står igjen detaljer før bilen er klar til bruk :)

Hilsen Trond

Nei, vi trenger ikke å se at du blir helt Ole her. Makan.

Skrevet

liten opdate. har begynt på siste kjølerøret til vannet. sveiser inn nippel til tempmåler her også.

par bilder

7ermtmeqz6uo1d2vnlo0.jpg

panser demper som måtte bøte med livet for og bli kjølerørsfeste hehe.

2f1tft7lcrixjrdvsc9x.jpg

mvh

Thorbjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...