Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Gratulerer.. Helt rått dette her. Min blir litt pinglete utstyrt sammenlignet med din no. Gleder meg til å treffes på bane ;)

Og god tur nedover til Ringen.

Skrevet
trodde 75% diff var det verste man fikk jeg?

På koed selgte de 90%, men de er utgått nå. Men hvor har du skaffet deg denne thorbis og ikke minst de råe speila?

Skrevet

heisann. da var jeg tilbake etter en mildt sagt heftig ringentur med gutta krutt.(kommer nok ei reiseskildring på nett).

nei de sppeila trur jeg jeg handla på realcar om jeg ikke husker feil. dtm cup eller hva de nå heter forno.

90% diffen handla jeg ny på koed men ser den har gått ut den også, så da lurer jeg på om jeg var heldig og fikk en av de siste. skulle egentlig ha 75% men den var utgått da jeg sku handle så da vlei det 90% isteden. det blei temmelig dyrt og bygge opp en helt ny diff med all innmat osv så jeg håper denne holder ei go stund hehe.

bilen håper jeg står helt klar iløpet av uka da det er treff til helga jeg skal prøve og rekke. står igjen og lufte brekk og bremser og kjølevann. samt sikkert no små barnesjukdommer. skal legge ut litt bilder når ting er klart her jeg. kjedelig med bare garasjebilder også.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Hei, rått prosjekt, rette stuket :) Har kjøpt meg k-sport hyd.brekk jeg, ser du har det samme, eller? Kunne jeg fått plaget deg til å tatt et litt detaljert bilde av hvordan du har dratt rørene opp i bilen, eller bruker du stålomspunnede slanger?

Ståle

Skrevet

hei du. takk for det. har ikke koblet til brekket enda jeg. har sliti med og finne nipler som passer til pumpa. men kan knipse ett bilde eller 2 når et er gjort.

mvh

Thorbjørn R

• 1 month later...
Skrevet

ja lenge siden det har vært no oppdatering her nå. bilen er vel forsåvidt ferdig. litt småtteri igjen bare. har vært på noen treff og kommer til og reise på mange flere. her er noen bilder.(har lånt noen bilder så si ifra så fjerner jeg de.)

ishjul innhandla for vintern.

w6pexbo41p9hkgnyhvgb.jpg

motorrom ferdig. med orginalt kjølesystem og ombygd front.

qgddafczqnyjeoyao1y6.jpg

fronten

2dgrws07sgvzlurd92wa.jpg

sett felger som blir pussa opp litt så jeg har ett sett til med 17" sladdehjul.

d36zraefxyjgcn3lh1cf.jpg

en dag på ruud treff så blir det sånn.

yg8scpahopscbfsv0lcb.jpg

bilder fra bmwccn treff.

zcn7w9agdays9pj4lxz0.jpg

zblmix2vdxl0621lnce7.jpg

tnz57hnikkqt9sa81v52.jpg

6xwomxlpn8f1vhfhkyj5.jpg

btd296kevj1puktzad7j.jpg

8v7u634bh79zx6kgvrpy.jpg

gatebil i mai

yjmwml9im3zkgxgsh15f.jpg

v4qfnv3ew5b2oql9w6ev.jpg

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Ishjul må til! 8) Du kommer til å glise rimelig greit til vinteren, for er det noe som er rått så er det det.

Hvor mye har du egentlig senket denne bilen din fra orginalt?

Skrevet

heisann. ja gleder meg sinnsykt til og prøve ishjula. har kun kjørt volvo 240 med piggfritt på isbane før så det blir nok en gromm opplevelse. ang senk så er det mye. har vel ca 4cm jeg kan skru nedover foran nå. bak så har jeg tatt vekk justeringa og bruker kun fjøra. maks senk på coilovern er 120mm og det er det nok også hvis man setter en orginal e30 ved siden av hehe. med s38 motorn og senka traverss så måtte den litt opp foran. når den lå helt på bunn på senken så hadde jeg 3cm opp til traverssen og da lå den lille kulen på e36 tannstanga litt under der og det gikk ikke hehe.

mvh

Thorbjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...