NeonMuffler Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 nice, har netop handla meg slike selv i 8,5" foran og 10" bak. i 17"
Gjest Skrevet Juni 13, 2009 Skrevet Juni 13, 2009 Hei. Ser ut til att bilen funker bra nå Men hvorfor måtte du bruke org termostathus?
thorbis Skrevet Juni 13, 2009 Forfatter Skrevet Juni 13, 2009 hei. nei jeg bygde om pga at jeg ikke fikk ned motortempen., men det viste seg jo og være en uorginal tempføler som føkka opp alt. kobla til den orginale og når den uorginale viste 110 grader var tempen egentlig 79 grader. så egentlig kunne jeg brukt e28, men nå sitter det jo pent og fint der det e34 huset. hehe mvh Thorbjørn R
GeirAndre Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 utrolig moro å sitte på med denne kjærra på bane:D
thorbis Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 hehe takk for det geir. får bli med på treff man kan sladde litt mer på neste gang hehe. må få brukt den skikkelig.
GeirAndre Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 jah det som er morro;) hehe.. tror ikke den 118d klarer å ligge like bredt som du selv om den kjørte monster bra i svingene;)
thorbis Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 hehe den blir vel litt motorsvak da ja. noe nytt på bilen din da? lakkert snart?
GeirAndre Skrevet Juni 16, 2009 Skrevet Juni 16, 2009 tja.. hentet nye vippearmer og toppakning så håper jeg får gjort ferdig motoren til helga... rød håra lars med m5 kommer opp i dag med koni og senk til meg:) tja.. skal atter en gang levere bilen til lakkeren i morgen tidlig:P bilen din a? noen modifikasjoner?
thorbis Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Skrevet Juni 16, 2009 okay. nja lite egentlig. skal sende mellomakselen til balansering, samt levert rutene til soting. også bestilt litt småtteri for og få bilen komplett. blir bare og kjøre nå hehe.
thorbis Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 ja da var nok en helg over med havari. radiatoren sprakk. kun 1 år gammel. fikk kjørt 2 heat på powerdrift så takka den for seg. kjenner jeg er mektig lei nå. i tilegg så ligger jeg hjemme med muskersmerter i ryggen og er sjukemeldt så e30n er nok ikke oppe og går på ei stønn! får heller handle inn deler til e21n min trur jeg:D mvh Thorbjørn R
GeirAndre Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 uff da... hvorfor sprakk radiatoren a? hadde tenkt å komme og se på søndagen men var så fyllesjuk.
thorbis Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Skrevet Juli 7, 2009 aner ikke hvorfor jeg. mest sannsylig produksjonsfeil. var ikke no problemer med varme eller no og så plutselig gikk den opp på temp så jeg kjørte inn i depo og parkerte og da så jeg det lakk. den blåste ut der som plasten og aluen er pressa sammen. motor er helt iorden ikke no trykk som går i vann eller noe. må vel få tak i en ny etterhvert. akkurat nå ligger jeg med ryggsmerter og er sjukemeldt så det skjer ikke med en gang.
Trond.S Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Ny radiator på gang snart eller? Har vært en del små ting som har blitt ødelagt for deg i år, men sånn har det jo lett for å være med ny motor og greier. Artig at den funka såpass bra som den gjorde fram til radiatoren sprakk nå sist da Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå