Stian_B Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 De hjula har vært med på en rundtur oppe hos hebbe... hehe hjula var det høyeste punktet på bilen en periode.. hehe
Harald e30R Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 mmm s38 e30r er digg ass. Ja det er Helt toppers!
thorbis Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 ja da var sesongen over for min del. bilen har holdt bra de siste turene og trenger kun ny forstillingskontroll, eksospotte og litt kosmetisk stell. noen bilder fra autoslalom i helga. blei vel mere herjing enn slalom på meg hehe. litt vaskebilder og klar for lagring. blir en liten polish og kosmetisk stell i vinter. arbeidsløsta er tilbake og blir vendt til e21n i vinter. det var alt for nå. go vinter.... mvh
Stramvaier Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Ja god vinter Thorbis, Takk for god burning på søndag
thorbis Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 hehe værsågo. håper det varma litt og se missbruk av e30 i kulda. mvh
thorbis Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 jeg suns nesten det var litt stygt av deg og missbruke den strøkne m3n din med sånn kjøring på søndan men, var morro da.
thorbis Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 link til ett par filmer fra gardermoen på søndag. http://www.youtube.com/user/hebra2#play ... -ScK8LYIFE http://www.youtube.com/user/hebra2#play ... 5TA0Gt4oHQ mvh
Harald e30R Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 syyykt syykt torbjørn.. Huff nå angrer jeg meg for at jeg ikke reiste dit med bilen min.. synd man Må ha skilt.. men bra kjøring altså.. stakkars dekk
thorbis Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 hehe ja nå kan du angre nå. var morro det der. fin avslutning på sesongen liksom.
Stian_B Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Hehe m3`r er også laget for å brukes vøtt hehe er ikke cruisebil, da hadde jeg kjørt amrikaner hehe... Bygd for turtall og morro..
thorbis Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 ja er helt sant det. bare suns bilen til stramwiere er så strøken. jeg hadde ikke tørt det trur jeg hadde jeg eid den hehe.
Stian_B Skrevet Oktober 5, 2009 Skrevet Oktober 5, 2009 Hehe ja det var det da....fins lakkerer og nye deler hos bmw men skjønner hva du mener...
thorbis Skrevet Oktober 5, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2009 hehe. er vel på tide med prosjekt tråd for deg og nå. har da ikke noe og gjøre i bilde tråden bilen din lenger hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå