carlhaakon Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Skal ikke klage på lite show nei og jammen meg tøff lyd i den ass
Stramvaier Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 jeg suns nesten det var litt stygt av deg og missbruke den strøkne m3n din med sånn kjøring på søndan men, var morro da. Rune sa akkurat det samme som deg når jeg kom inn etter lekingen.. Men men må jo bruke denne bilen litt ikke bare pusse på den Men ja det er litt stygt av meg å bruke den sånn gjør litt vondt i hjerte rota, men når smile mitt blir så stort så veier det opp. hehe
thorbis Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 takk for det kristian, carl håkon og geir. lyden blir nok noe svakere til sommern da jeg sliter med og komme igjenom på støy. men show skal det bli. stramvaier: hehe han sa det han å ja. så lenge en selv er fornøyd og tør så spiller det jo ikke så mye rolle da. de er jo lagd for og brukes hehe. mvh
E30_Dale Skrevet Oktober 6, 2009 Skrevet Oktober 6, 2009 Fy FxxEn thorbis, herlig med S38 og E30. Kjører du original E30 drivlinje?
thorbis Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2009 hehe takk for det. ja den er vel ikke helt orginal. har en e30 m3 gr.A/DTM diffbrems med 90% brems. stikkakksler er fra 325. har gått fint enda. drar jo igang på 2 gir uten at det ryker no så.
E28 TURBO Skrevet Oktober 11, 2009 Skrevet Oktober 11, 2009 Artig å se litt film av meningsløs dekkvoldtekt! hehe Bilen din var ikke helt trasig heller da Torbjørn, så sikkert mange som står langs gjerdene og klør seg i hodet når hele bil sida di er kledd i gummi og...!! Flott bil med mye potensiell morro! Gleder meg til å de mer av denne til våren! Truls
thorbis Skrevet Oktober 11, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2009 takk for det truls. blir nok og se til sommern igjen skal du se. driver og skal handle hus om dagen så bil er satt litt på vent hehe. fin snuing med civic i går hehe. mvh
thorbis Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 ja da har jeg hatt den siste dagen på bane denna sesongen. var heldig og fikk komme på en privat treff med noen hyggelige karer fra forsikringsselskapet if. var vel ca 10-12 biler hele dagen så det var bare og kjøre til en ikke orka mer. i mitt tilfelle var det en drivaksel som ikke orka mer og takka for seg. hadde kun ett sett med dekk igjen så det var like greit. da har jeg litt og drive med i vinter også. mvh
GeirAndre Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 nå er det drekking så slutt å være her på forumet hehe
thorbis Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 jeg har da ikke vært her på lenge. kommer rett fra helge og bente nå jeg. kikka på nye gliset til helge. hehe
Rønneber`n Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Han gikk til innkjøp/bytte av en gammal 7`er.. ? Dakk seg ikke drita og brukte deg som sjafør da ell..?
thorbis Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 hehe det blei gammal sjuer ja. nei.blei vel no pils på han, men jeg slapp og kjøre hehe.
Stian_B Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 hehe. er vel på tide med prosjekt tråd for deg og nå. har da ikke noe og gjøre i bilde tråden bilen din lenger hehe. Burde vel kanskje få moderator til å flytte den ja... hehe
thorbis Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 hehe ja. nå blir det vel stille på bygginga for deg kanskje? forcen krever deg som offer hørte jeg:P
thorbis Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Skrevet Februar 16, 2010 da skjer det litt i garasjen om dagen. har blitt huseier og alt det drar med seg så har ikke skjedd mye med bilen på ei stønn men nå begynner det og skje litt igjen da. er mer bur på vei. blir full bur denne gangen. fått sota rutene også. håper på litt mindre varme inni bilen i sommer, samt at det ser jo litt gromt ut da. hehe servoen mangla alt som var av tetteringer osv så all servoveska lå inni mansjetta gitt også blir ny eksos. 3" rustfritt anlegg hele veien fra grensøra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå