Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe nja det var det da hans wilhelm. håper den klarer seg nå. ny potte og en 90 grader bend burde senke den noe. blir også eksosbandasje på hele røret. blir 3" hele veien nå så det kan jo hende den bråker litt mer. får se. hehe

Skrevet

Klar for kjøring hvert øyeblikk du nå :) Skal du kjøre i april?

Blir det 2 lyddempere nå som du går over til 3". Tilpassa rudskogen med utblåset på den side. Må ta det med ro nede i svingen på våler :)

Hilsen Trond

Skrevet

ja kanskje. er mye og gjøre enda. blir bare en lyddemper nå også. men blir en 90 grader bend og eksosbandasje rundt hele røret bakover så håper jeg det holder. er rusleskogen eksos ja hehe.

Skrevet

Haha.. detta er type. Problemer med bråket med 2,5" og satser på like lite lyddemping på et 3" anlegg! Godt stålulla er billig på europris. Tror du får sånn med såpe som gir en behagelig sitronduft også ;) Gler meg til sesongen jeg nå hvertfall! :)

Skrevet

Angrep er beste forsvar eller noe sånt dumt :) Så på første siden av denne tråden nå. Blien har blitt en del grommere enn når du først tøffa rundt som pur ung harrytass med gatebil-stickers i sideruta og gjorde alt som var av veier i området utrygge med utslitt gamml 2 liter M20 :)

Skrevet

Hei. På siste autoslalom før vinteren da du var å kjørte så filmet Rune H en god del, Han filmet hele greia når jeg var ute å lekte og prøvde å få brukt opp dekkene mine. Han sa tidligere til meg at det var du som hadde dette på film etter sånn som jeg forsto, har du det? skulle gjerne likt å hatt den filmen fra det?

Skrevet

den 90% diffen er en motorsport diff fra gr/dtm e30 m3 som jeg kjøpte ny på koed. den har gått ut av produksjon.

ang film så har jeg ikke noe av det. er fortsatt rune som har det inne på kameraet sitt.

takk trond!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...