Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

da var bilen starta og lufta kjølesystem. overhalt tannstang, samt shimsa den for mer ratt utsalg.(takk til helge b for go hjelp med overhaling) ellers så er det meste klart for sesongen nå. står igjen og lage dashbord, sette inn ny frontrute, sote bakrute og sette inn den, samt fikse hydraulisk brekk. fikk også 24 nye dekk levert på døra på fredan så da er jeg godt forberedt håper jeg.

non bilder

2hfops1tmmhj1rads8uh.jpg

e9qnj00prsqax6ig5klb.jpg

jocrohjlfqj5h5ffcdxl.jpg

h0h0jqxjor5pf3m5g7er.jpg

xx5587ra870tnwnh8t07.jpg

nqipx09ag552k9pw3901.jpg

65y4atnq9gokw9kl523i.jpg

jkrdzgugsirkfordzmpk.jpg

mvh

Skrevet

Der var hele buret på plass ja. Bare en liten innsats nå så er du klar til 10 april du :) Ser du har gått amokk med den mattsvarte sprayburken på både toppdeksel og ruter ;) Kan ikke si jeg har sett så store hulle i plogen før heller.

Hilsen fra Måsabjønn på andre sida fjorden!

Skrevet

hehe ja sprayboksen gikk av i garasjen gitt og spørs om det ikke var no stein i snøn når jeg brøyta i vinter. gutta i kommunen er hvertfall drit sure for at jeg kjører med skære så langt ned, blir ikke timer av detta sa dem hehe. du får ta deg fri fra garasjen en dag og ta deg en tur, så finner jeg fram litt snop og brus hehe.

• 2 weeks later...
Skrevet

bevis og bevis. om de er fellende er vel så sin sak, men den går godt. orka dog ikke og spinne på 4 gir nå heller, men jeg får vel være fornøyd med det den orker nå hehe. takk for herlig grillmat i dag. det var kos i vårsola.

Skrevet

hehe, hørtes gromt ut :)

Nå har jeg fått nedi motor og gir i e30en min også :)

Har igjen endel småting da, ganske mye faktisk. Men håper å være klar om et par ukers tid. Skal du på rudskogen 10 april thorbis?

Sendt deg PM og thorbis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...