Stramvaier Skrevet Februar 18, 2010 Skrevet Februar 18, 2010 Oki.. Da var det vel det at han trengte hjelp av deg til redigering da kanskje. hehe .. Jeg får sende en sms til Rune igjen å høre
thorbis Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Skrevet Mars 20, 2010 da var bilen starta og lufta kjølesystem. overhalt tannstang, samt shimsa den for mer ratt utsalg.(takk til helge b for go hjelp med overhaling) ellers så er det meste klart for sesongen nå. står igjen og lage dashbord, sette inn ny frontrute, sote bakrute og sette inn den, samt fikse hydraulisk brekk. fikk også 24 nye dekk levert på døra på fredan så da er jeg godt forberedt håper jeg. non bilder mvh
Trond.S Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Der var hele buret på plass ja. Bare en liten innsats nå så er du klar til 10 april du Ser du har gått amokk med den mattsvarte sprayburken på både toppdeksel og ruter Kan ikke si jeg har sett så store hulle i plogen før heller. Hilsen fra Måsabjønn på andre sida fjorden!
thorbis Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 hehe ja sprayboksen gikk av i garasjen gitt og spørs om det ikke var no stein i snøn når jeg brøyta i vinter. gutta i kommunen er hvertfall drit sure for at jeg kjører med skære så langt ned, blir ikke timer av detta sa dem hehe. du får ta deg fri fra garasjen en dag og ta deg en tur, så finner jeg fram litt snop og brus hehe.
thorbis Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 takk. er ikke helt klar enda, men det nermer seg.
Rune B. Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Ja Thorbjørn! 2x 1500 meter med "bremsespor" på tyristrand. Er det bevis på at alt virker?
Stian_B Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hehe høres lovende ut, synd jeg ikke får vært med på morroa i sommer...
thorbis Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 bevis og bevis. om de er fellende er vel så sin sak, men den går godt. orka dog ikke og spinne på 4 gir nå heller, men jeg får vel være fornøyd med det den orker nå hehe. takk for herlig grillmat i dag. det var kos i vårsola.
rakett Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 hehe, hørtes gromt ut Nå har jeg fått nedi motor og gir i e30en min også Har igjen endel småting da, ganske mye faktisk. Men håper å være klar om et par ukers tid. Skal du på rudskogen 10 april thorbis? Sendt deg PM og thorbis
thorbis Skrevet April 5, 2010 Forfatter Skrevet April 5, 2010 hei. nei jeg havna på vålerbanen 10 april jeg. bmw treff. sjekker pm nå.
e30 tic Skrevet April 5, 2010 Skrevet April 5, 2010 Ja Thorbjørn! 2x 1500 meter med "bremsespor" på tyristrand. Er det bevis på at alt virker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå