thorbis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 jo takk for støtten. bilen er ikke til salgs lenger. den har nå stått ca 1 måned uten og blitt sett på. var så mye stress og slit på arbe og når bilen streika før jeg kom opp på banen siste treff så gikk det litt hardt uttover motivasjon til og drive med detta. men har kikka på den nå og bytta lamda og nå funker den som den skal. skal kjøre på fredag på skogen for og teste den før vi gutta fra hønefoss(og noen vestlendinger) reiser 10 dager til tyskland og ringen for og kjøre og se på oldtimer grand prix. mvh
spruddel Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Så bra Godt å høre at motivasjonen kom tilbake og at du kom til bedre tanker!
ehrnst Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 da sees vi på skogen i morgen Drar du e30'en til tyskland denne gangen eller?
thorbis Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 e30n blir på henger etter i år ja. orker ikke den turen en gang til med hjulkjøring.
thorbis Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 hadde en knall dag på skogen i går. alt funka prima. fikk brukt opp 10 bakhjul og 60l gasolin. eneste som streika var en dekkventil, men var så heldig og fikk låne framdekket til ehrnst for og få brukt opp de siste 2 setta ,ed bakhjul. tusen takk. nå ere en real rubbing og polish og vedlikehold før det bærer til ringen 6 august. mvh
winchester Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Hehe, hørtes ut som en kjekk tur på Rudskogen. Ringen blir sikkert konge!
thorbis Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 hehe det blir nok ett reisebrev denne gangen også. det er diskutert alt.
OJR Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Hei! Hvilke felger er det du har? Og hva betalte du for panseret ditt?
M3 Yngve Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Kjører som en galing nå du, gøy å se på. Yes, vi ses på ringen, gleder meg til oldtimer. Ikke vært der nede før, litt kjipt uten bil, men den for kansje være med neste år.
thorbis Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 hehe takk for det yngve. følte jeg fikk det sånn tålelig til denne gangen. bilen funka som ett skudd hele dagen. blei litt redusert av at tannstanga ikke likte kurbsen, men det fikser seg. ja blir konge på riingen nå. har ikke vært på oldtimer før jeg heller, kun VLN. vi får ta en pizza/ølkveld der nede vel. når kommer dere ned?
thorbis Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Hei! Hvilke felger er det du har? Og hva betalte du for panseret ditt? er bbs lm kopi. panseret kom vel på rundt 4k.
ehrnst Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 takk for turen igår du. gav mersmak til å fikse bilen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå