Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jo takk for støtten. bilen er ikke til salgs lenger. den har nå stått ca 1 måned uten og blitt sett på. var så mye stress og slit på arbe og når bilen streika før jeg kom opp på banen siste treff så gikk det litt hardt uttover motivasjon til og drive med detta. men har kikka på den nå og bytta lamda og nå funker den som den skal. skal kjøre på fredag på skogen for og teste den før vi gutta fra hønefoss(og noen vestlendinger) reiser 10 dager til tyskland og ringen for og kjøre og se på oldtimer grand prix.

mvh

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hadde en knall dag på skogen i går. alt funka prima. fikk brukt opp 10 bakhjul og 60l gasolin. eneste som streika var en dekkventil, men var så heldig og fikk låne framdekket til ehrnst for og få brukt opp de siste 2 setta ,ed bakhjul. tusen takk. nå ere en real rubbing og polish og vedlikehold før det bærer til ringen 6 august.

mvh

Skrevet

Kjører som en galing nå du, gøy å se på.

Yes, vi ses på ringen, gleder meg til oldtimer. Ikke vært der nede før, litt kjipt uten bil, men den for kansje være med neste år.

Skrevet

hehe takk for det yngve. følte jeg fikk det sånn tålelig til denne gangen. bilen funka som ett skudd hele dagen. blei litt redusert av at tannstanga ikke likte kurbsen, men det fikser seg. ja blir konge på riingen nå. har ikke vært på oldtimer før jeg heller, kun VLN. vi får ta en pizza/ølkveld der nede vel. når kommer dere ned?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...