Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Skrevet

Satt og titta gjennom noen bilder, og fant ut jeg hadde noen av bilen din fra Powerdrift 18.04 i år! :)

25877_388307595162_565945162_4399762_4507747_n.jpg

25877_388307600162_565945162_4399763_1260375_n.jpg

PowerdriftRudskogen180410103.jpg

Rå E30, akkurat sånn jeg ville hatt den! :)

Er forresten dårlig kvalitet på bildene da jeg har dratt de fra andre sider, om du vil ha høyere oppløsning kan det sikkert ordnes :)

Skrevet
takk for bildene de var drittøffe. hvis du har de i større oppløsing og det ikke er for mye bry vil jeg gjerne ha dem. send de til thorbis@hotmail.com

mvh

Bare hyggelig !

Sender deg en mail med bildene nå straks ;)

Skrevet
Hvem var klar først Thorbjørn eller egget?? Det jeg egentlig mener er: Er du klar til fredagen? :D

Hilsen Trond

han har reise-nerver så det holder!! he he

Skrevet

ja, joa, nerver ja, klar? nei. får toyo dekka i dag. får ikke lagt om før i morra. da sku jeg og rune gnikke vekk det verste at gummirestene osv på bilen så onsdag kveld er den vel klar. trekkvogna er hvertfall good to go!

Skrevet

Haha.. reise-nerver? Blir jo bare morro detta da :)

Godt å høre at det begynner å bli klart. Krenge på noe dekk burde jo være fort gjort og vaske av gummirester er jo bare detaljer ;) Puts-nissen fra Hollerud fikser sånt lett!

Skrevet

haha. med mindre du VIL at jeg skal lukte tåfis hele uka så trur jeg det er best sånn hehe. blei ikke noe r-dekk i dag gitt. håper dem kommer i morra. i værste fall hadde han noen falken slicks liggende jeg kunne få intilvidere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...