ehrnst Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 joda. vi tauet bilen hele veien. deilig uten bkf. ha ha
Rønneber`n Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Ja tillater jeg meg å takke Thorbjørn for en karusell-runde på rudskogen.. Aff.. Spysjuk etter 2 runder.. Men funker greeit den e30 der altså.. Takk og god kveld
CV-Erik Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Satt og titta gjennom noen bilder, og fant ut jeg hadde noen av bilen din fra Powerdrift 18.04 i år! Rå E30, akkurat sånn jeg ville hatt den! Er forresten dårlig kvalitet på bildene da jeg har dratt de fra andre sider, om du vil ha høyere oppløsning kan det sikkert ordnes
thorbis Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 takk for bildene de var drittøffe. hvis du har de i større oppløsing og det ikke er for mye bry vil jeg gjerne ha dem. send de til thorbis@hotmail.com mvh
Trond.S Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hvem var klar først Thorbjørn eller egget?? Det jeg egentlig mener er: Er du klar til fredagen? Hilsen Trond
CV-Erik Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 takk for bildene de var drittøffe. hvis du har de i større oppløsing og det ikke er for mye bry vil jeg gjerne ha dem. send de til thorbis@hotmail.commvh Bare hyggelig ! Sender deg en mail med bildene nå straks
helgeb Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Hvem var klar først Thorbjørn eller egget?? Det jeg egentlig mener er: Er du klar til fredagen? Hilsen Trond han har reise-nerver så det holder!! he he
thorbis Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 ja, joa, nerver ja, klar? nei. får toyo dekka i dag. får ikke lagt om før i morra. da sku jeg og rune gnikke vekk det verste at gummirestene osv på bilen så onsdag kveld er den vel klar. trekkvogna er hvertfall good to go!
Trond.S Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Haha.. reise-nerver? Blir jo bare morro detta da Godt å høre at det begynner å bli klart. Krenge på noe dekk burde jo være fort gjort og vaske av gummirester er jo bare detaljer Puts-nissen fra Hollerud fikser sånt lett!
thorbis Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 hehe. ja dekka kommer klokka 2. skal ta og støvsuge osv inni bilen i dag og se om jeg har no klær og ha med meg hehe.
Trond.S Skrevet August 3, 2010 Skrevet August 3, 2010 Klær og støvsuging? Har du plutselig blitt fin på det? Montebello-Thorbis
thorbis Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 haha. med mindre du VIL at jeg skal lukte tåfis hele uka så trur jeg det er best sånn hehe. blei ikke noe r-dekk i dag gitt. håper dem kommer i morra. i værste fall hadde han noen falken slicks liggende jeg kunne få intilvidere.
thorbis Skrevet August 5, 2010 Forfatter Skrevet August 5, 2010 klar for reise til tyskland, nurburgring i natt. 525tdsn skal jobbe javnt nedover hehe. mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå