oddis Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Jasså, trodde aldri Henrik kom til å skille seg med den vinrøde. Og med all den jobben på torpedoen han har gjort så er det bare rett og rimelig at du finner en V10 og setter den LANGT tilbake Her er forøvrig et flott bilde av bilen i aksjon Hjulbuene var vel ABS plast 02 buer fra Ireland E i USA om jeg minns riktig. Vurderer 02 buer på min også for å få på breie nok felger. Den gamle prosjekttråden: viewtopic.php?f=11&t=9246&start=165
thorbis Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 Hva er de hjulbuene laget av? Synes det er tøft jeg! Noe for den lille gule kanskje..? Er hjulbuene modifesert, og bygger de mye? er plast fra IE ja. org hjulbuene er skjært bort og fyllt med lim eller noe for og bli tette. aner ikke mye de bygger men vil tippe rundt 5-6cm. geir: ja jeg veit det, men har prata med han. bilen hans er no nesten ferdig da så hvorfor nytt kaross? oddis: v10 blir nok no my jobb og kostbart, men vi får se. detta er ikke noe jeg skal begynne på med det første. kjøpte den for og ha et bra kaross med lite rust på. den hvite må gjøres ferdig først da den står uten en skrue nå.
spruddel Skrevet Januar 9, 2011 Skrevet Januar 9, 2011 Liker innstillinga at det er kjekt med et ekstra karosseri sånn for sikkerhetsskyld eller evt. ekstra banebil hvis den ene streiker Henrik hadde jo noen planer med denne som han snakket om, men må da holde med den ene han har.
thorbis Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Skrevet Januar 9, 2011 hadde ikke tenkt til det enda. trur ikke de er no særlig og tilpasse et nytt kaross etter og ha blitt montert av og på. de er poppa og limt fast så redd de kan gå istykker.
Stian_B Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 ang buene syntes også jeg de er tøffe... noe anderledes... syntes det er morro og.. husker jeg likte den sykt godt første bmw treffet jeg så den... lars var littt snurt ja... hehe bare å få på ishjul og ut å kjøre... hehe
NeonMuffler Skrevet Januar 14, 2011 Skrevet Januar 14, 2011 si ifra hvis du greier å ødelegge e30 carbon panseret, jeg trenger bare scoopa:P hehe
thorbis Skrevet Januar 24, 2011 Forfatter Skrevet Januar 24, 2011 digger det bilde her. takk til fotografen! mvh
thorbis Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Skrevet Februar 1, 2011 litt bilder av hva som blir syssla med i garasjen om dagen. litt diffbremser som trenger en oppstrekk. nedslitte lameller på de to som ligger åpna på bordet. den 3dje er min 90% som har fått en sjekk og ny olje. kun en vask nå så ere bra. herpa lameller justerbar bakstilling nye foringer som skal på. kommer til bærearma også så fort de er ferdig. mer senk? hmmm....... har også endel andre gobiter på gang, men det forblir hemmelig enda. mvh
thorbis Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 hmm ramla inn no e34 m5 hjul i kveld også gitt.
e30lars Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 det er ikke dårlig.. hvor mye måtte du gi for de a ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå