Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

s, star vel for suger, men er jo det vi liker hehe.

ang tid sa aner jeg ikke. men blir nok ett ars tid tenker jeg.

sorry, kun engelsk tastatur pa denna dritt pcn.

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Så du mener altså at M-power suger, Snurrbis? :)

Satser vel på S170? Altså 2 seriekobla S85. Bare en liten ommøblering av torpedeo, bakplate og en radiator som som smetter godt inn i ramma foran så er du der! 1014hk fordelt på 20 sylindre :twisted:

• 3 weeks later...
Skrevet

har skjedd litt her igjen da. men ikke med min. solgte jo motorn min, og den havna i bilen til en kompis, så da var det ei helg med intens jobbing så var det blitt enda en grom e30 her på bygda. her er litt bilder av hvordan den blei. kommer sportsintriør til den og noen nye felger etterhvert regner jeg med, ellers skasl den brukes på vei og bane.

Eiern er innpå her å kommer sikkert til og jatte litt mer om bilen. men det sitter kw coilovers foran og 60mm eibach senkefjører bak med gule koni. 318ti compakt bakstilling med diffbrems, foran er det e36 325 bremser og spindler med m3 3.2 bærearmer og exentriske foringer og e36 servo tannstang. ellers er bilen veldig pen i karossen, med shadowline og alpina front og mtech1 vinge på luka.

bilder:

5w6wmbq731s7pa2m1l5e.jpg

17kpb35k0ni2p8lavs1t.jpg

1j35qipqury36973wu5l.jpg

vq3zlgqihn06th9nghok.jpg

tx7fql7vksymnnqo3c01.jpg

90phivvc3opba6gunr0l.jpg

81ikpbbkdy2zwzh1o2n2.jpg

det var det hele. nå går tida til og bygge sammen 3 diffbremser for bekjente, samt slakting av en e36 325 jeg har stående.

mvh

• 1 month later...
Skrevet

Her ja Thorbis:) kom det jaggu bilder av bilen min å:) blitt ALT for lite kjøring med denne her:( men må nesten få prøvd denne på treff snart:):):)!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...