Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

takk for det gutta. er koselig med ros.

felgene er 9" rundbaut med et 14. kjører 215.40.16 dekk for og få dem innafor buene med 120mm senk. D2 får du kjøpt hos autofx.no og koster 7200 ferdig levert når jeg handla hvertfall.

veit ikke ossen det går med gutta på autofx nå har hørt dem har hatt no problemer med no samarbeidspartnere osv. men ring og høre med dem du. hyggelige folk. kan absolutt anbefales.

bilen blir stiv som faen!!

ellers så kan jeg jo avsløre at bilen kommer til og bli endel mer effektsterk etter denne sesongen. har kommet fram til at en s50b32 er beste løsning med litt kvass sugetrimm, med karboninnsug osv og ca 400 hester. bør holde på 1000kg bil det.

nå framover blir det og bestille karbon intriør til hele bilen, samt at det blir full ombygging av en 535 e28 til en kamerat av meg. denne skal også være klar for vårmønstringa til BMWCCN 4 mai. vi er 3-4 biler i gjengen som skal dit med bilene våre. de kommer nok til og vekke litt oppmerksomhet vil jeg tru, både fra ønskede og uønskede folk hehe. så dere for ta dere en tur og kikke da. treffet holdes på vallehovin.

er det no dere lurer på så ikke nøl med og spørre, så skal jeg svare så godt jeg kan.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Hei!

Må bare si det, bilen din er nydelig!! Syns du må jobbe på og få den ferdig, og få en med skikkelig peiling på foto til å gi oss noe å sikle på;)

Men du prata om skilter, du har vel ikke gjort noe som gjør så det skal bli vanskelig å få du? Og når kommer carboninteriøret?

Og tror du skal slite med 400hk i en S50B30, en av de med mest peil i Sverige snakket om ca 350-360 på vanlige 98blyfri, kanskje litt mer uten carboninnsuget. Får faktisk mer hk av å ikke ha det og fjerne LMM;)

Skrevet

takk for det espen. nja alt som har med ombygd bil suns jeg er vanskelig når jeg kommer til bt jg. men den er jo ikke allverden bygd om så det bør jo gå greit.

ang intriøret er det fortsatt litt uklart om når han kan begynne og støpe det. han som gjør jobben for meg driver og skal støpe kaross deler til en rallybil nå, så han er litt opptatt, men det kommer på i begynnelsen av sommeren hadde jeg håpet.

ellers med 400hk i en s50b32 skal visst gå sier gutta som kan detta med sugetrim. blir jo annen innmat med høykomp stempler, kvassere kammer og datasprut og høy oktan bensin osv så bør det vel gå ann og nærme seg 400hk i motor hvertfall, uansett så kommer det til og gå mer enn godt nok for meg med en orginal s50 også. nytter jo ikke med masse hester hvis en ikke klarer og håndtere dem. da er liksom vitsen med masse hk borte suns jg. foreløpig har jeg nok med de jeg har. det river mer enn godt nok fra seg nå så.

blir morro og se ossen den virker på bane da. har kun fått en liten prøvetur langs veien og der fungerte ting veldig bra suns jeg. litt barnesjukdommer var det jo men det er ordna nå.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

ja, han Niklas hadde vel 390hk i en av rallycross motorene sine på racefuel, og den var ikke trimma så hardt. Så da klarer du det greit:) Men på pumpebensin var visst 350-360 ca maks. Han har forøvrig en motor til på på 3,3 liter tror jeg og 472hk! Niklas Sandström heter han, hvis det sier deg noe.

Skrevet

ja veit hvem niklas er. har kikka endel på filmer av bilen hans på youtube. går sykt bra den 3.3 litern hans gitt. lyden er jo noe av det mest brutale som finnes vil jeg si.

ang tuv på D2 så fulgte det med en testrapport fra tuv som viser karaktristikken til depmere og fjører ved diverse belastninger osv. ikke no direkte tuv godkjenningspapirer trur jeg. D2 er jo produsert av samme firma som lager K-sport settene som GS selger og de er ikke tuv godkjent så vidt jeg husker.

ang bilder så kommer det noe så snart jeg har den ned på hjula og gjort den mer klar for sesongen. ting har gått litt tregt i det siste pga krasj av bruksbilen og alt styret som følger med det. men skal prøve og få til no så fort jeg kan.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

værsågo. ja det funker veldig bra langs veien det lille jeg har prøvd bilen. er en i powerdrift som kjører samme settet på sin e30 og han er også veldig fornøyd.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Tusen takk :) Det er godt og høre!

Jeg driver og skal bygge om en 4-dørs til en vill Alpina nå :)

Så siden du har kommet en go del lenger enn meg, lurte jeg på noe ; )

Når du bytta senkekittet, er det lurt og bytte noe anna også ? : )

Mvh Håvard Falck

Skrevet

oki. nja lønner seg og bytte alt når en først er i gang suns jeg da, men det er jo dyrt da. men hvis du skal bruke bilen på bane ville jeg nok investert i polyforinger til hele bilen. sitter det på min og den er vesentlig mer morsom og kjøre.

men hvis du bare skal ha en fin gateracer så er det ikke no poeng i og ha det. ossen bil er det du tar utgangspunkt i da?

mvh

Thorbjørn R

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...