Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Håper det blir litt clutch sparking jeg da. :wink:

Var det ikke et E30 karosseri med Linderud bur tilsalgs et sted for litt siden tro ?

Skrevet

hehe med den effekta og nm trenger jeg ikke sparke så mye kløtsj. høy fart og brå bevegelser funker knall. jo sto ett på autodb, men er borte nå. kompis av meg som bygde en wrx blå e30 cupe som kjørte på siste skogen treffet i vinter. den vare linnerud bur i.

Skrevet

hmmm. blir spennende.

Kult med V8 lyd :)

Med det grepet som var på nye rudskogen tror jeg s62 gjør seg godt i drifting også... Med engang jeg hadde dekk med feste i så sleit s38en noe sykt :P

Men spor blir nok morro. Men du veit det thorbis at drifting ikke behøver å være så dyrt hvis du kjører på brukte hjul ?

Skrevet
joda ragnar er kalr over det, men er så utrulig kjedelig og legge om masse hjul som bare holder 2-3 runder liksom.

hehe. Er faktisk enig der. Det er noe dritt...

• 3 weeks later...
Skrevet

sånn harald. da har ejg skaffa meg en go bruksvogn. bytta litt småtteri av deler på den samt lakkeres litt neste helg så blire helt greit trur jeg.

vr9o27exk6es0irxgv7v.jpg

gikuiuvjjo93vjbs13f5.jpg

zg7se0ssykw7pwqsvf61.jpg

atajoniqi97rn9mk4bgs.jpg

9nfohrep8q4ar780rbk7.jpg

mvh

Skrevet

todørs 320 jo :P

Den er jo litt ork å kjøre da, 320 går jo rææææv. :P

Er bilen fin da, dvs er den noenlunde strøken ?

Uansett gratulerer med 2 dørs e30 :) Nice !

Skrevet

rakett: hehe ja den går skikkelig esel, men det er samma. fin bruksvogn. eu godkjent i dag. blir vel futurahjula på til helga. er ikke dønnstrken, men ikke så verst. skal lakke og lappe litt på den neste uke da jeg har ferie.

e30 dale: ja satser på det blir morro. har alle planene i hus nå så, så fort badet og den andre e30n er oppe å går så ere full skruing på den hvite igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...