Testpiloten Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Knall prosjekt! Blir morro aa se fortsettelsen her
M3 Yngve Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Håper det blir litt clutch sparking jeg da. Var det ikke et E30 karosseri med Linderud bur tilsalgs et sted for litt siden tro ?
thorbis Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 hehe med den effekta og nm trenger jeg ikke sparke så mye kløtsj. høy fart og brå bevegelser funker knall. jo sto ett på autodb, men er borte nå. kompis av meg som bygde en wrx blå e30 cupe som kjørte på siste skogen treffet i vinter. den vare linnerud bur i.
rakett Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 hmmm. blir spennende. Kult med V8 lyd Med det grepet som var på nye rudskogen tror jeg s62 gjør seg godt i drifting også... Med engang jeg hadde dekk med feste i så sleit s38en noe sykt Men spor blir nok morro. Men du veit det thorbis at drifting ikke behøver å være så dyrt hvis du kjører på brukte hjul ?
thorbis Skrevet Juli 22, 2011 Forfatter Skrevet Juli 22, 2011 joda ragnar er kalr over det, men er så utrulig kjedelig og legge om masse hjul som bare holder 2-3 runder liksom.
rakett Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 joda ragnar er kalr over det, men er så utrulig kjedelig og legge om masse hjul som bare holder 2-3 runder liksom. hehe. Er faktisk enig der. Det er noe dritt...
Harald e30R Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Se her ja.. ting skjer.. blir tøft når den er ferdig! men skal du ikke ha noen fin bmw på veien da?
thorbis Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Skrevet Juli 25, 2011 klarer meg med denna gamle sugga her jeg
thorbis Skrevet August 13, 2011 Forfatter Skrevet August 13, 2011 sånn harald. da har ejg skaffa meg en go bruksvogn. bytta litt småtteri av deler på den samt lakkeres litt neste helg så blire helt greit trur jeg. mvh
rakett Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 todørs 320 jo Den er jo litt ork å kjøre da, 320 går jo rææææv. Er bilen fin da, dvs er den noenlunde strøken ? Uansett gratulerer med 2 dørs e30 Nice !
E30_Dale Skrevet August 14, 2011 Skrevet August 14, 2011 Gøy å høre at flere går for vinkelmotor . Blir gromt detta, er det snakk om tilbakeflytting av motor eller original plassering?
thorbis Skrevet August 14, 2011 Forfatter Skrevet August 14, 2011 rakett: hehe ja den går skikkelig esel, men det er samma. fin bruksvogn. eu godkjent i dag. blir vel futurahjula på til helga. er ikke dønnstrken, men ikke så verst. skal lakke og lappe litt på den neste uke da jeg har ferie. e30 dale: ja satser på det blir morro. har alle planene i hus nå så, så fort badet og den andre e30n er oppe å går så ere full skruing på den hvite igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå