Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var bilen eu godkjent og ferdig lakkert. mangler kun no småtteri så er den klar. midtre potte er på vei, men er i manko på pre-face fanger foran samt listene på framskjerma. ere noen som har det til salgs så skrik ut. gjerne fanger i diamantsvart, men alt går.

4jvhtd865vd5kdkzn0nw.jpg

fcdhlgcnx22lb1kinug6.jpg

nyppr1gj24655fkjotgr.jpg

mvh

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

OOOHHHH me likes alot :P

Hva skjer med at svarte todørs E30 med fete felger og bare en original 325 vinge ser SÅ tøft ut ? Er jeg "E30 skadd" ? Tenkte egentlig å begynne med noe annet som hobbybil jeg, men det er ikke så lett når du legger ut sånne bilder!!!

Skrevet
OOOHHHH me likes alot :P

Hva skjer med at svarte todørs E30 med fete felger og bare en original 325 vinge ser SÅ tøft ut ? Er jeg "E30 skadd" ? Tenkte egentlig å begynne med noe annet som hobbybil jeg, men det er ikke så lett når du legger ut sånne bilder!!!

HAHA nei si det ragnar. spørs om vi ikke lider av samma sjuka :P er bare og få deg e30 vinterbil nå.

mattis: takker, trenger en freebee polish jeg, fikser det du :P hehe

Skrevet

da var fanger i hus, eksos montert og lister straks på. har kjørt litt i dag og må si jeg koser meg med gammal e30 med m20. bilen blei riktignok 1.5 og 0.5 runder lavere da den ikke var helt lav nok enda. håper den kommer ner litt foran til etterhvert.

khrvxqi5p9dz0u3egtkk.jpg

jb8rw5c6wwlb9quqgolv.jpg

mvh

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...