Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Linderud er beste i test på bur, ferdig snakka !!!!

Skal du bygge grom bil, MÅ man ha Linderud bur !!

Jeg får bil uten nå, derfor ikke grom bil :shock:

Skrevet
Linderud er beste i test på bur, ferdig snakka !!!!

Skal du bygge grom bil, MÅ man ha Linderud bur !!

Jeg får bil uten nå, derfor ikke grom bil :shock:

hehe ja. hvis jeg skal prøve litt mer rundetider til sommern og kjøre på ringen vil jeg ha sikkerheten iorden. greit og ikke få tredd taket nerover huet skun dra av.

skal du ikke ha bur i m3n? eller var det 02n du tenkte på?

forresten veit du om peebee er klar med bærearmer til e36 enda? trenger det og styrestag kitet etterhvert.

mvh

Skrevet

E30 M3en skal det ikke bur i, det blir bare kose bilen det.

02n er det bur i, så det er greit nok. Den bilen skal det være mye" det enkle er ofte det beste" ting og løsninger på.

Har prøvd mye dyre gromme deler, men når man bare skal bruke dekk, kan må bruke mye enkle og billige ting. :D

Skal bli gøy å se hvordan denne bilen din kommer til å gå på ringen osv. Hvordan coilovers og bremser blir det ?

Du for høre med Petter, han har delene på leger, så setter nok sammen noen ganske så fort. Men bestill dem i tide, for er mye jobb med dem !

Skrevet

ja ok. har fått fatt i d2 asfalt racing coilovers som jeg tenkte og prøve. var rimelig my grommere enn de jeg hadde før hvertfall. bremser er på vei. blei svarte k-sport 330 rundt om. kan ringe petter til uka jeg. han har e36 m3 3.2 armer han?

Skrevet

Vet ikke om han har til 3.2, men om du har en han kan laga mal av, så lager han sikkert det.

K-sport bremser er konge, med kjøp med race klosser eller feredoo. :D

Skrevet
Bare synd at du skal kjøre bare "pent" nå, men det blir du sikkert fort lei :wink:

haha. kjenner jeg meg sjøl rett så blir det nok endel skrens skla du se. er jo så morro så klarer jo ikke og slute med det. det at jeg vil ha den litt mer rundetid optimal er mest med tanke på ringenkjøring da det blei litt mye slepp på hjula med det opsettet jeg kjørte med da. fikk litt harahjerte når jeg plutselig lå i full sladd i over 200km/t i venstre svingen føre du kommer til fuchsrøret(eller hva det nå heter.) med høl i tannstanga uten olje og knust synkring på 4 gir hehe.

Skrevet
Bare synd at du skal kjøre bare "pent" nå, men det blir du sikkert fort lei :wink:

haha. kjenner jeg meg sjøl rett så blir det nok endel skrens skla du se. er jo så morro så klarer jo ikke og slute med det. det at jeg vil ha den litt mer rundetid optimal er mest med tanke på ringenkjøring da det blei litt mye slepp på hjula med det opsettet jeg kjørte med da. fikk litt harahjerte når jeg plutselig lå i full sladd i over 200km/t i venstre svingen føre du kommer til fuchsrøret(eller hva det nå heter.) med høl i tannstanga uten olje og knust synkring på 4 gir hehe.

Dette blir faen så fett.! Men hvordan er det og kjøre på ringen med totalt ikke godkjent bil? Man må ha skilter sikkert? Eller holder det med prøveskilter? Jeg og har en drøm om tur til ringen med e21n :)

Skrevet

har surra litt i garasjen i dag også. blei et nytt fjørtårn bak. er vel ikke så flott design at det gjør noe men det duger mer enn nok.

r1wytkdej101ujle697d.jpg

3zd7irhi9sdbkhs05izd.jpg

la på toppplata fra gamle tårnet for og gi det litt extra styrke på den store flata på toppen. hele tårnet er heist 7.5cm pga lengden på e36 dempere og ta jeg vil senke litt mer bak.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...