Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok da blir det nok bra skal du se. det er godt noen begynner og ta vare på 4 dørsene oxo selv om den er alt for stygge til og konkurere mot en 2 dørs hehe. men ser du har har skaffa deg gule lykter. du fikk tak i de gamle lyktene du, ikke de kjipe linselysa. det er ræva lys i dem! men hvorfor skal du åpne lyktene? er det film du skal ha på glasset for og få dem gule?

mvh

Thorbjørn R

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe, jeg håper det ; )

såklart coupè er finere, men jeg liker at det er litt med plass ;) lettere og holde reint! også trenger jeg ikke å vippe sete hele tia når folk skal inn og ut : )

Lyktene, de er fortsatt i frankrike, blir vell sendt snart ; ) Nei, jeg skal ha opp de gamle, fordi det er dogg på glasset! Også skal jeg ja, vaske glassa og lakkere ringen rundt i chrome igjen : )

Må ha nye lykter sto det på mangel lappen min ; )

Men skal eu-ok ASAP! så trenger og bruke de samme lyktene ;) Så skal bare "forbedre" dem litt :)

Mvh Håvard

Skrevet

a ok skjønner. glasset er limt på så du må varme det opp skal du få det fra hverandre. men husk og legg godt med lim på når du skal ha det sammen igjen opg monter dem på bilen samme dag du skal vise den får du klarer aldri og få det skikkelig tett igjen. er no orntlig drit med de lyktene på mange av disse bila.

takk for det helseskaug.

kommer med oppdates i kveld eller i morra tidlig. skal på rånern treff og kikke i morra, dog uten bil.

vi prekas

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

Se å få opp no bilder har a pjokken! Du har vel knipsa et par av banefelgene?

Litt skuffa over at du ikke skal kjøre i morra da, men da får vi glo på andre biler og snakke scheiss i steden da :D

Skrevet

kan komme med en liten oppdatering her da. har ikke fått gjort så mye i dag da vi måtte ut og prøve en e36 328. hehe

banefelga klare nå. har kun igjen og lakke 2 stykker nå. suns det blei temmelig bøst med svarte hjul på bilen.

hva suns folket?

d2p7j706u0ow8bu15vuk.jpg

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

fornøyd nå trond :P hehe

ja ville ikke kjøre i morra pga jeg vil vita at alt funker før jeg begynner og bruke opp bilen på bane. den skal jo holde til tyskalnd i sommer oxo. ere fint vær til uka så blire rødskilter da tenker jeg. må få handla meg ny bruksbil også.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
fornøyd nå trond :P hehe

ja ville ikke kjøre i morra pga jeg vil vita at alt funker før jeg begynner og bruke opp bilen på bane. den skal jo holde til tyskalnd i sommer oxo. ere fint vær til uka så blire rødskilter da tenker jeg. må få handla meg ny bruksbil også.

mvh

Thorbjørn R

Ble bra det! Hehe... hva er forskjellen på banekjøring og det du driver med å veien a? Det meste er jo nytt på bilen så dette holder, men det kommer vel NOEN flere banetreff i år regner jeg meg.

Blir det fin vær og rødskilt til uka må vi få med Marius til å ta noen feite bilder av dein wagen :)

Skrevet

hehe nja si det. det tok kanskje litt av langs veien den dagen ja, men men. det kommer flere treff vettu. må få knipsa no bilder ja. må ha på oz hjula da vel.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet
kan komme med en liten oppdatering her da. har ikke fått gjort så mye i dag da vi måtte ut og prøve en e36 328. hehe

banefelga klare nå. har kun igjen og lakke 2 stykker nå. suns det blei temmelig bøst med svarte hjul på bilen.

hva suns folket?

d2p7j706u0ow8bu15vuk.jpg

mvh

Thorbjørn R

Rått Rått rått rått!

Skrevet

hehe takk for det harald. trur det blir gromt. skal ha prøveskilt på den på torsdag. skal være på jobben da, så da kan du få kikke skikkelig vettu.

kommer med mere bilder i morra da bilen blir klar for kjøring igjen.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

du får ta det med værforbehold da harald. snør det som i dag så kommer den ikke på veien til torsdan hehe.

takk for det skimmy, godt og ha en fæn hehe. må si bilen din kommer seg nå. mye regner du med og klare og ta ut av den med det oppsettet du har nå?

Nå er bilen nesten helt klar igjen for kjøring. fikk på motorolje, lufta servoen og fikk lakkert en felg til. mangler kun en nå hehe. den blir svart i morra. ellers så står det igjen og få inn frontrutelista da. det skjer også til uka. samt at nye shadowline lister på skjermer og dører blir bestilt i morra.

ellers så har vi begynt for fullt på bilen til rune b på forumet her igjen da, den må være klar nå strax etter og ha fått masse arbetsløst når vi var på raanern treffet i helga, så begynte fastnøkler og sveise apparat virkelig og svinge seg igjen så regner med og ha denne klar om noen korte uker nå. for dere som ikke veit hvilken bil dette er så er det en e28 med s38b36 motor. prosjekt tråd ligger på bmwccn sitt forum.

mvh

Thorbjørn R

Skrevet

takk for den, er usikker på hvor mange hk jeg henter ut, men rundt 250-300 kanskje, kanskje mere og. men hvor holdbart det blir på bane er jo en annen sak. men 300 holder for meg rundt ACR.

du har ikke tenkt deg på noen sommertreff på acr i sommer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...