thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 ja da har jeg og Trond.S jobba litt i helga. meninga var og ha den på hjul i kveld, men det skar seg da jeg ikke hadde ventiler til felga av alle ting!!! veldig irriterende. mn den er på hjul i morra!! litt morro og se det begynner og bli bil igjen. forstilling straks klar. mangler bremser. bakstilling er rullbar. gikk akkurat med 245.40.17 som jeg hadde på e39n. trur det vil gå fint med 235.40. i r888 her. kommer mer i morra.
thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 skal bytte de rustne styrestaga, har nye men lurer på om det blir no peebee saker da jeg kommer til og få mye ackermanvinkel nå.
thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 joda greit nok. en var litt trang, mens to var litt slappe. limte de på plass
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Blir jaggu fin denne. Men 15 kg inni, det var mye. Alle asfaltmattene i en E46 M3 veier ca 9 kg. E30 har en del mindre. Skal bli gøy å se vekta på denne race readdy.
thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 takk for det. var det bade vekta mi viste, men jeg kan jo ha gått rundt og trudd jeg var feitere enn jeg egentlig er da hehe. ja blir morro og se vekta på den. sitter og kikker på no mer carbon deler nå, mn er veldig skeptisk til carbon dører. alt ser ut til og ha ræva passform. veit ikke om jeg gidder og bytte taket til carbon heller. den tynne plata som sitter der veier ikke jo ikke mye i forhold...
thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 nope kun falsa inn kanten. er 9.5x17 et 22 mener jeg med 245.40. blei litt overraska over at det passa.
///Mr.X Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Dette blir gromt Tho'jbjørn, ser frem til å få denne på NordicMotorsport.com å begynne med bur & grenrør. Blir en av dem grommeste E30'ne i sesong 2013
thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 nja grommeste var vel og ta i. mn satser på en sesong med mye kjøring og lite skruing.
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 takk for det. var det bade vekta mi viste, men jeg kan jo ha gått rundt og trudd jeg var feitere enn jeg egentlig er da hehe. ja blir morro og se vekta på den. sitter og kikker på no mer carbon deler nå, mn er veldig skeptisk til carbon dører. alt ser ut til og ha ræva passform. veit ikke om jeg gidder og bytte taket til carbon heller. den tynne plata som sitter der veier ikke jo ikke mye i forhold... passformen på dørene er nåk bedre enn du trur.vertfall dei fra acm.eg har det på min og blei positivt overaska over dørene kult prosjekt du har her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå