Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...
Skrevet

siden jeg ikke har noe bil nå så blir det bare handling av deler. ikke så intrisant og se kanskje men legger ut litt av hva som har kommet de siste dagene.

ny shifter, gasswire og fanger hjørner bak da de jeg kjøpte sist er rassert av sprengte dekk.

ccy8w0ozled31mwwz2jx.jpg

nye framskjermer uten sideblink. skal valses endel før lakk.

xm554b27yg3dk0w7ek1i.jpg

ny alpina front da den gamle ble donert og bygd om til e28n til rune.

90pdk7e726jrqqheyou6.jpg

ellers så ere en liten service og kløtsjbytte på denna m5n til en her på forumet. ny sachs race trøkkplate og 6 puk fjøret sinterlamell skal på.

3cl0955w6gp1zruhjq1g.jpg

mvh

Skrevet

også har jeg handla meg gopro2 motorsport av en kompis som fikk gopro 3 til jul så da har jeg et ubrukt kamera som skal på i sommer. kan vel love litt finere bilder framover i tråden her også nå da hehe.

Skrevet

linnerud er dyyyyrr da. ja venter på rørdeler. er vel noe på gang nå ettersom jeg skjønte. brennhast er det jo ikke, mn er bare alt for rastløs av meg ;)

Skrevet

Må bygge et bur til Thorbjørn personlig snart :lol:

Maser om å ta jobben, maser om å levere bilen, maser om begynne på bilen å bla bla bla..

Raskt skal dem ha det, men betale ska dem ikke :wink:

Som Yngve nevner her- det er enklere å skaffe dop på skolen enn rør til bur bygg.

Til å med Bilsport-forbundet klør seg i arsle når jeg spurte om hvor man får kjøpt det.

Skrevet
den er vel heller dårlig. han er blitt lat den slasken! maser på han ca 5 ganger i døgnet hehe

Og akkurat der har du grunnen til at du ikke har sett bilen din på ei stund. Enkelte ting skjer ikke fortere om du maser mye din masekopp!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...