PM.Hagadøkken Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 linnerud er dyyyyrr da. ja venter på rørdeler. er vel noe på gang nå ettersom jeg skjønte. brennhast er det jo ikke, mn er bare alt for rastløs av meg Linnerud bur er så verdt hver eneste krone har til gode å se noen bygge like flott bur i Norge hvertfall !
///Mr.X Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Venter på svar fra Rukki, skulle få tilbakemelding på mandag regner med det snart er i boks.
thorbis Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Skrevet Januar 18, 2013 jada jada jg er en masekopp. ferdig med det linnerud bur er flott det, mn får et like gromt bur for en mer ok penge+ nye grenrør så suns jeg det er mer verdt for meg enn og kunne skryte av et linnerudbur til 20k. er ikkeno og utsette på arbeidet til kristoffer, så da ville jeg støtte opp litt for en nystarta gesjeft.
PM.Hagadøkken Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Er vel ingen som har sagt noe om p skryte om et bur til 20k? Eneste jeg ville frem til er at linnerud gjør em veldig bra jobb, og jeg legger heller litt penger i det og vite at alt er i orden + at han er superrask på å bygge ! Tviler ikke på at nordicmotorsport kan sakene sine , regner vel med at han kan det i og med at han tar på seg slikt arbeid;) har dessverre ikke sett noe av arbeide hans live, men gleder meg til å se denne til sommeren! Kommer til å bli en værsting !
M3 Yngve Skrevet Januar 18, 2013 Skrevet Januar 18, 2013 Jeg ville bare ha frem at du er en mase kopp
thorbis Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 ordla meg kanskje litt feil ang linnerud. ingen tvil om at han er dyktig. mn ville ha et bur som ikke de fleste har. hehe skjønte det yngve, er like rastløs som deg vettu. var en som sutra fælt da vi brukte litt lang tid på og levere bil mener jeg hehe
Ole M.Haraldstad Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Er nok ikke noe dårlig jobb som blir gjort hos kristoffer. Tilpassing og sveising gjør han mere tent enn noe annet her i verden;-) Hvordan blir vektfordelinga med den motoren? Den er vel forholdsvis kort
thorbis Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 nja er ikke helt sikker, men er ganske god plass der. kommer til og kjøre med slyngvifte og org radiator så noe trangt blir det. stolene er flytta 10-12cm bakover og bensin system baki så tror ikke det blir alt for ille. er ikke super nøye på det. så lenge jeg får motorn så langt bak det går uten og modde veggen til det ugjenkjennelige og har plass til det jeg trenger så er jeg fornøyd egentlig. kjørte samme rundetider som mowinkel med s38 og drift coilovers på våler så blir nok helt greit.
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 m3'en til mowinkel har vel en sugetrimma s14?
thorbis Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 jupp. var vel 2.5 i den med no dtm oppsett og gromt understell. kjørte 1.42 på våler med min. samma som han ble jeg fortalt.
M|Fjeld Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Haha faen trodde du skrev at mowinkel sin hadde s38.. Sist jeg sjekka var det 2.7L s14 i den bilen så måtte dobbeltsjekke Jeje, blir fett med s62! Svært spent på hvordan m60 kommer til å funke i min bil selv
Trond.S Skrevet Januar 19, 2013 Skrevet Januar 19, 2013 Har aldri vært noe større enn 2.3l S14 i vogna til Frederick. Unge Thorbis fikk jo testa ECU'n sin i en e39 M5 i stad og det så jo lovende ut. Fortsatt vondt i hue etter S62'n forsynte seg av alt som var av oksygen i garasjen
thorbis Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Skrevet Januar 19, 2013 aaa skjønner. er det nå det blir 2.5 da kanskje? suns du prata på trond. ja jg måtte poppe no piller i stad jg ass. åpne porten neste gang kanskje hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå