olleboy Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Kult prosjekt Sent from my GT-N8000 using Tapatalk HD
thorbis Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 m5n din var brukt opp når den kom fra polen den mattis prøver og redde den nå hehe. kom innom med lamellen i morra på jobb eller noe da. mangler kun den nå for og sette sammen driten igjen. ring meg i morra så ordner vi deler til servicen også. takk for det olleboy.
///Mr.X Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Snakket med Ruukki idag, dem leverer ikke rør med høy nok stål kvalitet som er innenfor "Bilsport bokas" minste krav. Dem sa det var derfor Linnerud ikke kjøper av dem lengere så Ruukki leverer ikke tør til bur bygg.
handsome Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Profil montering i Hønefoss kunne skaffe like som Pedersen iallefall.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Dirty Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Er det så veldig problem å skaffe skikkelig rør? kan skaffe på dagen her nede. får ta deg en svipptur te sørlandet
Dirty Skrevet Januar 23, 2013 Skrevet Januar 23, 2013 Skal svippe innom i morgen å høre hva de kan levere, Men de har bygd mange av bilene som kjører i powerdrift serien her på sørlandet bygde bur i min gamle Banebil som såklart er etter boka
thorbis Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 da ser det ut til at vi fant en løsning på rør. så da ere i gang skal ned til kristoffer og tilpasse litt deler og ha med no deler og planer som vi skal sette til livs som sikkert kommer for salg via Nordicmotorsport snart kjenner jeg han rett
thorbis Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 hehe nei ikke akkurat ¨nå gitt. du kunne kjøpt en som funka mattis ordner seg detta. fåre dela dine til uke. kløtsjpupma gikk fra Tyskland i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå