///Mr.X Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Update: Da er det satt igang med grenrørs-arbeid på bilen til Thorbjørn: Bilen kjørt opp i løftebukken klar for litt custom arbeid: Trangt sa du? ikke noe problem, her er det løst uten å minske eksosflowen: I "Racing" er alt gjort for max ut av det man har til rådighet, 3mm til ratt aksel leddet:
thorbis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 blir sweet ass. pluss de andre lille, men nødventige finessene som vi lager til
thorbis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 PS i morra er det mandag kristoffer
Dirty Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Er ikke redd for at motoren kan vri seg litt og ta i rattaksel leddet? Hadde samme greia selv, men fikk ikke sove om natta så bygde om sånn at jeg har 1cm
thorbis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 kristoffer driver og designer nytt rattakselledd
M3 Yngve Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 PS i morra er det mandag kristoffer Å da skal gjøre ??
///Mr.X Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 IQtest.no gutta, -Skype -MSN -Facebook chat -sms -møteplassen.no -Match.com ++++
Trond.S Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 IQtest.no gutta, -Skype -MSN -Facebook chat -sms -møteplassen.no -Match.com ++++ Steder snurrbis har spurt om du snart er ferdig? Fint arbeid med grenrør a.
Dirty Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 jeg har en kasse med slike bend og flenser til v8 men dere får vel tak i fortere en posten kan levere
thorbis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 hehe nei trond jeg har ikke mast. jeg reiste ned og masa fikk jammen vafler og kaffi også. stor takk til Stålerød senior
thorbis Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 ja gleder meg sykt nå. blir knall. var faktisk ikke så trangt som vi trudde trond. Mr`n fikser det meste han gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå