thorbis Skrevet April 9, 2008 Forfatter Skrevet April 9, 2008 sommertreff på acr hadde vært veldig morro, men fy så langt og kjøre da. Har planlagt en tur til nûrbergring til sommern så da må det nok bli neste år kanskje. skal se om jeg ikke får knipsa noen bilder i morra hvis sole titter fram. har rødskilter i morra. så da må det mosjoneres litt bil og kanskje det dukker opp no mer barnesjukdommer, hvem veit? mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet April 12, 2008 Forfatter Skrevet April 12, 2008 ja da kan jeg komme med en opdatering her da, lenge siden sist nå. bilen er nå 90% ferdig egentlig. driver og luker ut alle barnesjukdommene etter en slik ombygging. etter to prøveskilt dager kommet fram til at det må lages skliplate under motor, bensintanken skal fjernes og fuelcell baki kommer med dobble pumper og catchtank system skal monteres, samt at gulvet på passaskjersiden skal kappes vekk og lage ny tunell til eksosen da jeg sliter med subbing av eksosen på sporete vei. heving av bilen blir uaktuelt hehe. men dette blir ikke før i vinter tenker jeg. må få kjørt litt i sommer også. så nå framover blir det bare forbedringer av ting som ikke er helt 100% optimalt slik det er i dag. her er noen bilder fra siste prøveturen og litt diverse. her er bilde av banefelga jeg kommer til og bruke. mattsvart lakkerte eiker 17" med penstripa klubblogo på felgkanten. (logoen er ikke på detta bilde da) noen bilder etter prøveturen. trygt tilbake i garasjen hvor den ene kjøleslangen fant ut at den ville sprette av. typisk! mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 takk for det astri. hyggelig og høre sånt. mvh Thorbjørn R
Spiritus Sancti Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 Tenk dere denne bilen med svart bur og svart m3 skinn intreør.. da hadde den vært HELT perfekt!! Hehe, digger bilen din thorbis, gotta get together on a streetmeet sometime! Hehe
thorbis Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 hehe takk for det santi. bur blir det nok etter at bilen er godkjent ombygd, men da et skrudd weisersh bur i mattsvart tenker jeg. m3 skinn blir det ikke no av, bilen er jo bygd for og brukes på bane så skinn er ikke og foretrekke. pluss at jg hater det:P hehe. blir kun bøttestolene som sitter i. intriør vil komma uttover sommern engang. blir carbon paneler på dører, baksetesidene, bakseterygg og hatthylle. bakseteputa vil forbli hvit trur jeg. det kommer nye vindusheiser, samt at dashen og dørhåndtak osv vil bli flocket iløpet av sommeren. streetmeet blir nok aktuelt ja. jeg skal på vårmønstringa til bmwccn klubben 4 mai på vallehovin. bare og ta seg en tur dit så kan den beskues live hehe. mvh Thorbjørn R
E30Frelst Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Dette er bra vettu Kanskje jeg kommer på Valle Hovin :)' Bare for og sjekke ut grom børsja de
thorbis Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 det må du gjøre vettu. jeg stiller opp på vallehovin jeg sammen med gutta i gjengen. håper vi får klar hvertfall en bil til som vi tar med. det blir i så fall en e30 med 3.5 alpinakopi. nesten lik min bare svart og ikke så lav. en relativt ombygd e28 som vi driver og prøver og få sammen før 4 mai, og min kommer. veit ikke helt ossen statusen på bilen til trond.s er nå men det kan han svare på når han ser detta. ellers så tok jeg noen fine bilder i sommersola i dag. steikende sol og 18+ grader i dag. go camber på bakhjula hehe mvh Thorbjørn R
thorbis Skrevet April 21, 2008 Forfatter Skrevet April 21, 2008 kan vel ta det som et kompliment??? hehe mvh Thorbjørn R
Trond.S Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Da har grombilen sett sollys for første gang på et par år? Ble bra detta. Gjenstår bare bane-debuten for både deg og bilen så er liksom ting helt klart. Er bare å håpe vi andre surrehuer rekker å bli klare også så blir det saker Hilsen Trond
E30Frelst Skrevet April 21, 2008 Skrevet April 21, 2008 Hehe, det kan du TRYGT si Denne er så SMOOTH ! Er endel arbeidstimer her for og si det sånn Bra!
thorbis Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 takk for det folkens, kan vel si at jeg har blitt en kry eier hehe. det ligger noen timer i bilen ja. ca 3000 timer over 2 år ca. må nesten få rette en takk til Rune H. Bjerke for go hjelp og oppmuntringer da latskapen har råda som værst, Trond S for alle tekninske finesser som "veslepjokken" ikke klarte og løse uten hjelp. og utlån av diverse deler og utstyr hehe. ole anders for hjelp og oppmuntring/nedsyking hehe og ellers alle andre som føler dem har bidratt for at den sku bli ferdig. ellers vil jeg råde alle til og møte opp på vallehovin den 4 mai med bila sine. mvh Thorbjørn R
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå