Stein Tore Engesbak Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 Jeg har en E34 m20 motor i en 88 mod. finner ikke ut hvorfor motoren ikke stopper om jeg ikke skrur på lysen ved hjelp av lys bryteren....... kjøre lysene er ettermontert, er fem relèr under ratt stammen.... Er det noen som har vert borte i dettte problemet før???? Jeg trodde det var tennings platen som hadde en overlednig, men etter å ha skiften denne var problemet der ennå.....
alpinweiss Skrevet August 15, 2006 Skrevet August 15, 2006 morsomt,rareste jeg har hørt.er vel noe klabb under der da kasnkje.
Morbus Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 monterte kjørelys i bilen min selv. Mens jeg klundret litt med det var min slik også, men med det samme jeg var ferdig med å koble det opp så er det ok. Det er slik at strømmen fra tenningen skal gi signal til et relè om å gi strøm til lyset. Hvis dette er koblet feil så vil strømmen til lysene gå feil vei og ut til tenningstrømmen. Du må nesten se litt på relène prøv deg frem med å nappe ut ledningene som gåt il #87 på relèt.
HenrikE30+ Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Ta deg en liten kikk under der. Kan dessverre ikke svare deg på hva som er galt, men kan opplyse deg om at jeg satte på en annen lysbryter enn hva som skulle være der, da begynte bensinpumpene å gå samt at en hel del sikringer gikk... Tydelig at her er ting linket opp til hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå