Dirty Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 hei får ikke lys i tåkelysene mine. pærene er hele de! det jeg lurer på da er . henne sitter sikringen til tåkelysene? eller kan det være noe annet? har også et problem med at nesten ingen av varsellysene funker! når jeg starter bilen, sitter dette i noen sikringene ? eller er det noen annet? absn min har ikke funket så lenge jeg har hat bilen på framhjulene. hvordan kan jeg skjekke om abs følerene er gåene? eller er det noe annet ? takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasbli Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 er ikke noen ekspert, men hadde samme problemet... finn fram et voltmeter og sjekk om lampene får strøm, hvis ikke er det sikkert ledninga, på min var det heftig varmegang, men det var bare å koble på nytt igjen. det står i manualen hvilken sikringer som står hvor, på min 318is er sikringen til tåkelys en stor en på plass nr 5, den andre fra øverst til venstre.. nummer 8 er for varsellamper... mvh jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 ok fant ut at de ikke får strøm . så da jeg finne feilen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonasbli Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 hvis tåkelysene er ettermontert er det sikkert koblingen som er gåen, det var det på min, man så det var uproft gjort, og masse varmegang i ledningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå