oas3k Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 tittet på video klipp da jeg så denne, den virket kjedlig på starten men mot slutten kom det en liten twist haha. http://video.google.com/videoplay?docid ... 6662594488 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Hahaha! Fett gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ahaha, ble nesten litt redd for bmwen på slutten.. men er jo ikke noe prob når man har en gunner.. jævli toyota-kjørende-bondeknøler, forstår ikke engang hvorfor z4'en kjører sakte på grusveien.. herregud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jani Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 hehehe... do NOT fuck whit bmw peopel!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Syksyk film spør dere meg.. Hva var egentlig problemet? At han avskar de? For noen syke idioter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 hehe så jævlig bra, ble nesten sur her jeg sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Den ble postet i går også.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Det kan jo ikke være mulig at voksne folk oppfører seg så steike dumt. Virker jo nesten litt "fake" hele greia. Sinnet mitt hadde hvertfall tatt litt mer overhånd, dersom det var jeg som satt med gunnern'. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 SYKT! di fikk som fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Moral er, take it easy, you never know who you meet Skulle spille baseball, yeah right, idioter. Dette er sikkert folk som går rundt å terger på seg andre for å lage bråk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Hvis filmen ikke er arrangert er det helt sykt spør du meg .... rednecks er det ikke det de kaller disse bondene i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Lurer på hva som hadde skjedd hvis dette er ekte og han ikke hadde hatt revolver? Fy fan te folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Haha, denne filmen ga litt mer mening en den andre jeg så, må vist få med slutten for og skjønne overskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 hehhehe...hadde lekt meg litt med dem jeg om jeg var han i z4'n:P fått de til å gått ned på kne å litt sånt:P artig film:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå