espen lysholm Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Hei! Er det noen som vet om et verksted i Trondheim som kan mye/driver med BMW og som ikke er EMM Sport eller Strandveien Auto? Anbefalinger mottas med takk!
antiloop Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Hva er galt med Emm sport da? Brukte de selv i forrige uke og utrolig godt fornøyd..
Lilla Coupe Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Tempe bil er flink på mange typer biler :)Sikkert BMW også .
espen lysholm Skrevet August 16, 2006 Forfatter Skrevet August 16, 2006 Hei! Ingenting galt med EMM sport foruten at jeg synes det er lang ventetid på time. Bruker de selv også og er relativt fornøyd, men hvis jeg kan spare på å gå over til et annet verksted som har like god kompetanse så vil jeg selvfølgelig vurdere det. Derfor er jeg ute etter et verksted som hovedsaklig driver med BMW.
antiloop Skrevet August 16, 2006 Skrevet August 16, 2006 Bestilte time der like etter ferien på en torsdag og fikk time tirsdagen uka etter. Det er vel ikke lang ventetid..
espen lysholm Skrevet August 17, 2006 Forfatter Skrevet August 17, 2006 Nå var det ikke en diskusjon om EMM eller andre er gode eller dårlige jeg var ute etter. Ønsker tips unntatt de nevnte firma.
RenZor Skrevet August 17, 2006 Skrevet August 17, 2006 Nå var det ikke en diskusjon om EMM eller andre er gode eller dårlige jeg var ute etter.Ønsker tips unntatt de nevnte firma. JO bildeler? Eller.. det er kanskje bare delelager? husker ikke.
antiloop Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 Nå var det ikke en diskusjon om EMM eller andre er gode eller dårlige jeg var ute etter.Ønsker tips unntatt de nevnte firma. JO bildeler? Eller.. det er kanskje bare delelager? husker ikke. Bare deler der ja.
Sir Hofstad Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Jobber hos: http://www.norservice.no Mulighet for å komme til en entusiast
EirikL Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Kan anbefale Norservice. Har brukt dem og fikk kjempeservice til hyggelige priser.
Sir Hofstad Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Og nå investerer jeg i utstyr til BMW for egne penger for bedre å kunne serve bimmerne
DieselVegard Skrevet Juni 20, 2008 Skrevet Juni 20, 2008 Jeg har brukt Autotrim mye. Meget fornøyd. 73506506
Sir Hofstad Skrevet Juni 21, 2008 Skrevet Juni 21, 2008 Vært og solgt deler til Tore & co, men tar de mekanisk, elektrisk osv ? Forstod det som de holder på med motorbygg? Mener ikke at alle skal komme til meg. Vi har byens største merkeuavhengige verksted, men mangler det merkespesifikke utstyret som BMW har. Det rare er at vi får inn biler som Strandveien ikke har fått til og fikser dem Er flere gode merkeuavhengige alternativer.
DieselVegard Skrevet Juni 22, 2008 Skrevet Juni 22, 2008 Vært og solgt deler til Tore & co, men tar de mekanisk, elektrisk osv ?Forstod det som de holder på med motorbygg? Har vel blitt mer og mer maskinering og motobygging etterhvert, men vet at Pål har holdt på mye med mekanisk hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå