Stephan.s Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Ok, etter å ha søkt etter ordet "fargekode" her på forumet ble jeg noe visere, men ikke nok. Kom frem til at fargekoden på min e34 fra 91 er 329/7 (tror jeg). Dette var det eneste tallet jeg fikk ut av den lappen på ytre høyre vegg i motorrommet. Men saken er den at jeg ikke kan finne denne koden i bimmers.no sitt fargekoderegister? Er det noen som kan hjelpe meg her? Bilen er grå/blå, men står som grå i vognkortet. Bildet finnes her; http://i73.photobucket.com/albums/i232/ ... CN0544.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Fargen heter Vulkan Grey og var brukt mellom 1990 til 1994. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 hjertelig takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 [pirke]I følge mine data så er den brukt mellom 1988-1994[/pirke] Er faktisk bare 3 nyanser av denne fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå