///frank Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Hei prøver og leite(sjekke om den er til salgs ennu etter eg er bmw løs) opp bmw m5 haman 90 modell som gjekk i ålesund for ca eit år siden(kansje den går der enda??)Den er sort,sort m5 skinn,lystgass med ca 500 gamp.den va til salgs i fjor sommer for 180 lapper.noen som veit noe?? ps:har ikke noe skilt nr eller eigar å søke etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordal Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Lurer på om den bilen ikke har havnet på Eide i Møre og Romsdal.. Noen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Den er til salgs ja, for rundt 150k syns jeg og huske. Står på Vevang v/Molde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Den er til salgs ja, for rundt 150k syns jeg og huske. Står på Vevang v/Molde. vevang i molde,er det bilfirma eller priv person??eller er det stedsplass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Det er et stedsnavn, har ikke nummeret til personen som eier den, men kan skaffe det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 Det er et stedsnavn, har ikke nummeret til personen som eier den, men kan skaffe det... det hadde vert flott vist du kan det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Skal se hva jeg kan gjøre også... En kompis av meg kjenner han, prøvde å pitche salget til meg, men jeg har ikke penger... Pm kommer så fort jeg har nr... Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Skal se hva jeg kan gjøre også... En kompis av meg kjenner han, prøvde å pitche salget til meg, men jeg har ikke penger...Pm kommer så fort jeg har nr... Bjørn kjempebra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 da har eg snakket med eigaren og den er til salgs ennu,venter berre på bilder av den nå og finanseringen er i orden takker for hjelpen folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 Bare hyggelig;) Lykke til som sagt... Sjekk forresten ut: www.e34m5.se Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet August 17, 2006 Forfatter Share Skrevet August 17, 2006 Bare hyggelig;)Lykke til som sagt... Sjekk forresten ut: www.e34m5.se Bjørn takker..men han sa at ein som sku ha den men har ikke fått iorden finanseringen,så den går vel til dem som kjem med dollarane først som reiser m5en.bor litt langt unna men håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 bumper den tråden noen som veit ka den er nå???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Den er shabby... Sikkert til salgs men tipper eieren forlanger ALTFOR mye for den. Motor er tatt ut etter registerhavari og ligger strødd rundtom i Molde. Toppen er vel ferdig overhalt og ligger på ett sted, blokka er gjenglemt på verkstedet vårt og bilen står gjenglemt en annen plass. Den har stått sånn de siste 7-8mnd.. Kan godt sende deg nummeret til eieren om du vil høre med han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Søskenbarnet mitt kjøpte denne når den vart hentet fra Tyskland ca 5år siden... Lurer på om det var en fra Åndalsnes som kjøpte den fra han for ca 2år siden, vet ikke hvor bilen er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34m5.se Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Är det denna bilen ni talar om? Den är en original M5, producerad i 1989. Den var utrustad med Hamann-saker. Jag sparade bilden 2005-11 då bilen var till salu. Chassisnummer: BK00535 Kanske finns det en till Hamann-M5, men det kan ju inte vara så vanligt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå