325ixturbo Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 hvor mye duger orginal dysene til? er ikke helt sikker på om jeg skal ha 2 ekstra dyser eller kjøpe 6stk nye..og ett spørsmål til hvor mye effekt tåler den orginale bensin pumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Jeg har 6 stk 3.6 m5 dyser du kan få kjøpt. Disse pumper jo til 315hk. Men std pumpe blir litt liten til disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 220 turbo hester maks ved høyere grunntrykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 ok takker for svar tenkte å kjøpe bensintryksregulator hos kimmit dyser er jeg ikke sikker på enda fikk tilbud på 6 dyser og mapsensor hos bjørnstad for 5900.- de skulle rekke til ca 500hk. hva skal du ha for m5dysene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Brukte ihvertfall tankpumpe pluss ekstern pumpe jeg.Da fikk den ihvertfall nok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Skal du ha noe over 250-300 må du gjøre en del med motoren.Og driv-verk gir seg vel også ganske fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 snakker du av erfaring eller bare noe du har hørt? redd for at ix n ryr i stykker? har senka kompen med en bar og den er godkjent med turbo. rekner med å havne på rundt 300 når jeg har fått tak i btr dyser osv.. kun det jeg mangler nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Har sett en del 325turbo-bygg nå,og det må gjøres en del for at det skal holde.Har også en kompis som har/hadde en ix-turbo,og han tok girkassa ganske fort.Fordelingskassa har vel også en begrensnig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 har senka kompen med en bar Ikke for å pirke på noe men hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 Drivverk og gir holder vel fint på 250hk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 kompen er senka fra 9.7-1 til 8.8-1 så den skal tåle en 1bar det var sånn jeg mente det.. vanskelig å si va den tåler. men alt avhenger av kjørestil.. lest en del om svensker og noen norsker som har hatt 400hk i ix de driver vell ikke med mange 4hjulspirruetter før det går te dundas.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 snakker du av erfaring eller bare noe du har hørt? redd for at ix n ryr i stykker? har senka kompen med en bar og den er godkjent med turbo. rekner med å havne på rundt 300 når jeg har fått tak i btr dyser osv.. kun det jeg mangler nå.. godkjent med turbo asså hvor mange hk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet August 16, 2006 Forfatter Share Skrevet August 16, 2006 husker ikke helt hva det står i vognkortet i kw men tror jeg regnet det om til 200hk. men bare det står der er jeg fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 16, 2006 Share Skrevet August 16, 2006 husker ikke helt hva det står i vognkortet i kw men tror jeg regnet det om til 200hk. men bare det står der er jeg fornøyd. ja det er jo kjempe greier det! godt det er noen som har det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wichtom Skrevet August 17, 2006 Share Skrevet August 17, 2006 flott man KAN få turbo godkjent i e30 323/325. men man må vel vise bilen med max strup da, eller bygge med liten turbo, og senere bygge om med litt større "værsting". eller vet dere erfarene der ute hvilken turbo/oppsett som lønner seg for å få godkjendt. sysler med planer om å legge inn litt mere trykk i min da det er vist ganske så "klart" maskinelt..sorry for kupping av tråd. men det handler jo litt om det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå