Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet mitt var at pusserne gikk hele tiden,selv om de var skrudd av på hendelen. De gikk altså konstant i hastighet 2, samme om hendelen sto i 0,1 eller to pos. pos 3 virket normalt. Grunnen til dette var at bryteren inne i wi-wa II modulen la seg inn med en gang jeg skrudde på tenninga. Tror jeg betalte 100 kr for ny modul hos en høgger.

Modul nr 4 på bilde her: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=25

Skrevet

Kortvarig glede Champ... :o jeg har vasket bilen flere ganger uten at det har skjedd noe. Lurer litt på denne boksen selv, men har ikke prøvd noe... sjekket sikringene bare, og de så hele ut.

Plagsomt når de på BMW bare sier at de må feilsøke... høres ut som man må betale for ingenting, men de kan jo muligens finne noe da. Første gangen jeg spurte (har spurt flere der), så var han rimelig sikker på at det var bryteren el no bak rattet, og det var visst mye jobb og få av pga airbag osv, samt at den delen i seg selv kostet rundt 800 kr. men nå kan det jo være noe annet også som andre skriver, slik som denne boksen. Noen nevner også releer... jeg er ikke så veldig bilkyndig, så er litt vanskelig å prøve ting på egenhånd... :?

Skrevet

har liten tro på at det er selve bryteren jeg , siden det virker av og til, og da spess etter vask.

men jeg blir snart sprø av denne filletingen !!!

Skrevet

har samme problemet med en e34 så jeg slenger meg på her. snakka me en kar og han sa at reelet skulle ligge underbaksete??? stemmer dette å vist så, og hva står det på dette reelet ? jeg kan ikke tysk :S

Skrevet

jeg har tidligere hatt ute baksetet i min for å se hva som er under der , det eneste jeg finner der er en boks som vistnok styrer Airbagsystemet , ikke noe der til pusserne.

men det kan jo hende på din bil , kan jo være forskjell på dem siden du har E34 og jeg E36 ?

Skrevet
skal sjekke denne til helga, denne ligger da helt ut mot venstre side på fører siden?

Yepp. Kan være litt vanskelig å få øye på. Du må brette opp gulvteppet litt.

Skrevet
ok, så var det tilbake til gamle takter !!!!!!!

10 min etter jeg skrev at viskerne var blitt i orden en stund så skulle jeg ut å kjøre på en jobb og da virka dem pokker meg ikke lengre !!! når jeg nå setter dem i hakk 2 så går dem på intervall igjen, klikker snart på disse viskerne!

Håvard!! hvilke problemer var det du hadde med dine viskere som lot seg fikse ved å bytte med den boksen ? hva kostet den boksen og hva gjør den ?

skal ikke late som jeg har peil på dette, men kan det ikke ha noe med selve visker arma å gjøre? mente å ha vært borti det på en benz.

• 9 years later...
Skrevet

Driver og leser igjennom gamle tråder her, og ser at jeg ikke har fulgt opp med løsningen på viskerproblemet jeg hadde på denne bilen.

Det hele løste seg den dagen jeg skulle selge den. Jeg skulle beholde CD-spilleren min, og tok derfor ut denne. På veien dit jeg skulle møte kjøper, så begynte det å regne, satte da på viskerne, og de fungerte slik de skal :D

Konkluderer derfor med at problemet kom da jeg satte inn CD-spilleren min like etter jeg kjøpte bilen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...