Gå til innhold

Ryggelys og tåkelys E34


ronnie
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med lysene bak.

Frem til i går så virket kun det ene ryggelyset, jeg byttet da pære i det andre (der stod det en 24V 21W pære, byttet til 12V 21W som står i det som virker). Det hjalp ikke. Så ser jeg at noen av ledningene i bunten som går opp i bagasjelokket er klippet av. Jeg finner den som hører til det andre ryggelyset og skjøyter den sammen igjen. Nå fungerer begge ryggelysene.

Så finner jeg ut at jeg skal få begge tåkelysene bak til å virke (bare det ene virker.) Så jeg finner ut at også den ledningen er klippet. Jeg skjøyter den, men da slutter begge ryggelysene å virke...

Jeg har sjekket alle sikringene i sikringsboksen under panseret og også de 5 som er under baksetet. Er det et relé som kan ha gått i stykker? Evt hvilket?

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker plutselig det ene ryggelyset igjen... jeg var ute og målte alle sikringene og så gikk jeg bak i bagasjerommet for å legge multimeteret fra meg (og hadde satt på tenningen og i revers) og der stod det ene ryggelyset og lyste så fint.. Ikke spør meg hvorfor. Har ikke byttet en eneste sikring eller pære eller noe som helst..

Jaja.. Nå virker det i alle fall... Nå er det bare nye tåkelys som må settes på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...