wolfie^ Skrevet September 1, 2006 Forfatter Share Skrevet September 1, 2006 ligger link til noen bilder litt lengere opp på sia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet September 5, 2006 Forfatter Share Skrevet September 5, 2006 noen som har no bud eller intr i bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMM Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Kunne du sendt bilder på alle felgene til jan_magnus_87@hotmail.com. Og er det noe kast, skader osv på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 noen som har no bud eller intr i bytte? Tja, siden jeg kun er ute etter bane felger kan jeg gi ett skambud på 3000. Linglong dekk som følger med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 6, 2006 Share Skrevet September 6, 2006 Er felgene solgt? Jeg er interessert kan du si. Er det Hartge Classic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 nei er ikkeno kast eller noe i felgene, har felgene enda, har fått flere bud på inb i forskjellige felger men har ikke kvittet meg med dem enda, selges til første med seriøst bud eller inb, det er bra dekk på alle 4 felgene også! om det er hartge classic de heter veit jeg ikke, det er orginale hartge felger i alle fall, som er meget dyre nye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 nei det er ikke hartge classic nei. dette er gamle typen av hartge hjul. samma som sitter orginalt på h35 blant annet. og div eldre hartge biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Hmm...fant bildene av de lenger oppe i tråden. Synes ikke noe om de, Rondell 0058 felgene er mye penere MEN veeldig standard på BMW da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 bytte i 17" E60 S5 felger? send bilde uansett: Aizman87@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfie^ Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 har sendt deg pm, er bilder av felgene på url lengere bak i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aizman Skrevet September 11, 2006 Share Skrevet September 11, 2006 ligger bilder nederst på tråden her:) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=29161 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå