Mirakulix Skrevet August 18, 2006 Share Skrevet August 18, 2006 Hei, nydelig bil det der Men jeg vil som de andre sier, ha kjøpt nye felger! Du vil ta bilen opp på et helt annet nivå, det lover jeg deg! BBS har flere felger som ville vært skamråe. Angående bildene er det bare å bruke den nederste linken du får på imageshack.us // da får du dem store i tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 20, 2006 Forfatter Share Skrevet August 20, 2006 "Så 535`en er blitt harry asså?? " Hehe, nei 535'en ikke så harry, jeg kjøpte jo ikke nye felger til den heller..................... Har du noen flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet August 20, 2006 Share Skrevet August 20, 2006 "Så 535`en er blitt harry asså?? "Hehe, nei 535'en ikke så harry, jeg kjøpte jo ikke nye felger til den heller..................... Har du noen flere bilder av den? Har ikkje fleir bilder på dataen akkurat nå, men skal få tatt ein av dagane. mulig eg får tatt noken med bedre kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 22, 2006 Forfatter Share Skrevet August 22, 2006 Et skikkelig RÅSKINN av en BMW jeg fant hos forhandleren i Lubeck. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå