DotTk Skrevet August 18, 2006 Skrevet August 18, 2006 I fast tradisjon så arrangerer NGK et høsttreff på Lånkebanen 2 mil nord for Trondheim lørdag 9. september 2006. Klokken 10.00 - 17.00 Portene Åpner kl 10.00 Teknisk Kontroll: Kl. 10.00-14.00 Førermøte: Hver time mellom kl.10.00-14.30 Treffet varer frem til kl 17.00 Vi prøver å gjenta suksessen fra i vår da det var et kjempetreff med over 2000 innenfor portene, og massevis av heftig kjøring. Vi vil nok desværre få litt konkuranse av Gatebil.no som har på Rudskogen samme helg, men konkuranse er bra Håper ikke alle ser seg råa til å dra nedover dit da:) Det vil som vanlig bli banekjøring for de som måtte ønske det. I tilegg blir det diverse andre aktiviteter. Vi vil også gjenta JENTER PÅ BANEN som vi hadde som ett prøve prosjekt på vårtreffet vårt. Håper MANGE stiller opp Premiering til vinnere av konkuransene!!! Treffet er åpen for alle. Så det er bare å møte opp!! Førstemann til mølla prinsippet gjelder som vanlig for oss, så det er bare å møte opp tidlig. HJELM ER PÅBUDT OM DU SKAL KJØRE ELLER SITTE PÅ. Til dere som har en bil som ikke er registrert og dere har ville vist frem på banen. Desverre så blir det heller ikke i år tillatt med prøveskilter / uregistrerte biler på banen. Men velkommen skal dere være til å visefrem grombilene fordi. Det vil IKKE bli lov å være synelig beruset inne på området, og overstadig berusede personer vil bli bortvist fra området. Dette er for å sette Bil og bilgleden i fokus og ikke fylla!! VEL MØTT SKAL DERE ALLE VÆRE!!! Om du er usikker på hvor Lånke Motorsenter så har ett kart jeg legger ut her. Det er ikke så veldi bra, men man får kansje en pekepinn. Kart Trondheim Lufthavn Værnes - Lånke Bilde av Lånkebanen FILM FRA HØSTTREFFET 2005 MVH Nordmøre Gatebilklubb Tilbakemeldinger ønskes.
Rotty Skrevet August 22, 2006 Skrevet August 22, 2006 Tar en Bump på denne... Alltid koslig med treff i trøndelag, gleder meg men hva betyr "BUMP" ??
Chriso Skrevet August 25, 2006 Skrevet August 25, 2006 Alltid koslig med treff i trøndelag, gleder meg men hva betyr "BUMP" ?? Her kan du selv lese hva BUMP betyr
Kjell Rune Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 jeg og noen karer fra molde kommer vertfall. ser ut til att vi skal teste 2 stk 330 på bana denne helgen.
Espenlis Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 Virkelig lyst å bryte utpå med nybilen din på denne banen? Vært der flere ganger og snart må denne banen bli "planert" skikkelig. Veldig arti treff med mange besøkende, men den banen burde det vært gjort noe med...
P.I.B Skrevet August 26, 2006 Skrevet August 26, 2006 jeg og noen karer fra molde kommer vertfall. ser ut til att vi skal teste 2 stk 330 på bana denne helgen. Høres bra ut ! Er jo litt som skjer denne helgen ( BMW Våler & Gatebil Rudskogen). Tror faktisk jeg tar turen til Lånke jeg, selv om jeg hadde planlagt å bli med til Våler....
Kjell Rune Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 ja har hadt våler i tankene jeg og enkli. men det er jo litt lengre og dra da. men seff en mye bedre bane og kjøre på. men vi bestemte oss liksom for lånke da av en eller merkelig grunn. er jo seff mye mere herjing på bana på lånke = artigere for publikum.
P.I.B Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Bruker å være ganske artig for publikum på NGK treffene ja. Håper på finvær og mye folk. Noe jeg tror det blir....
DotTk Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 Er jo lenge til 9 sept enda. Men vi får håpe det ikke kommer noe nedbør:) Hørest ut som det er mange som kommer.
antiloop Skrevet August 30, 2006 Skrevet August 30, 2006 Er jo lenge til 9 sept enda. Men vi får håpe det ikke kommer noe nedbør:) Hørest ut som det er mange som kommer. http://www.adressa.no/vaeret/article711209.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå