Gå til innhold

Tomtom Gps

John H
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så meget med kone og gps :D

Takk :D

Det eneste skåret i gleden må være at eg ikkje fikk tak i en bmw som bryllupsbil, og at det ble en saab istedefor :oops:

Men for all del klager ikkje på saaben, det var liksom det at det ikke var BMW..

Saab'en var forrsten en 9-3 cabriolet 96 modell, med alt tenkelig utstyr..multiratt, skinn el.seter, el cab, xenon, full navigasjon, tiptronic girkasse, 1,8 turbo, osv, osv...så var helt grei liksom :)

Gunnar

Har liksom akkurat signal inne her eg bor med denne. Har brukt denne "løse" typen med usb og det er jo helt håpløst, da må eg utenfor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så meget med kone og gps :D

Takk :D

Det eneste skåret i gleden må være at eg ikkje fikk tak i en bmw som bryllupsbil, og at det ble en saab istedefor :oops:

Men for all del klager ikkje på saaben, det var liksom det at det ikke var BMW..

Saab'en var forrsten en 9-3 cabriolet 96 modell, med alt tenkelig utstyr..multiratt, skinn el.seter, el cab, xenon, full navigasjon, tiptronic girkasse, 1,8 turbo, osv, osv...så var helt grei liksom :)

Gunnar

Har liksom akkurat signal inne her eg bor med denne. Har brukt denne "løse" typen med usb og det er jo helt håpløst, da må eg utenfor..

Dere gnagde dere til og fra bryllupet med andre ord :P

Grattis !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med giftemålet.

Husk nå bare på at fruen har tatt fra deg den unnskyldningen med at du kjørte deg bort eller ikke fant veien siden hun nå har utstyrt deg med TomTom....

he he.... All lykke til Dere i fremtiden....

Hahah, ja du sier noe der :roll::) Takk :)

Dere gnagde dere til og fra bryllupet med andre ord :P

Grattis !!!

Hehe, joa, gikk greit det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...