Bimmerlars Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Det ser kjempe bra ut det her Stå på videre!
Mirakulix Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Se her ja Gleder meg til å se den fangeren lakkert Tror den blir smooth
///MoePower Skrevet August 27, 2006 Skrevet August 27, 2006 Utifra arbeidet med fangerne, så ser det faktisk ut som du vet hva du driver med Bra arbeide så langt! Gleder meg til å følge med videre!
BMW_frelst Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Takker for hyggelige tilbakemeldinger! Har som smått begynnt med bakfangeren også. Her blir en sprekk limt.. Bruker tokomponentslim, deretter glassfiber på begge sider, for så å sparkle og pusse til krampa tar deg! hehe... Her er fangeren ferdig mattet ned og klar for sparkel... Bruker glassfibersparkel på de stedene som er for små til å legge duk!
Mirakulix Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Blir bra dette. Glassfibersparkel er sterke saker det også. Burde holde.
BMW_frelst Skrevet August 28, 2006 Forfatter Skrevet August 28, 2006 Ja glassfibersparkel er sterkt nok det... Etter å ha sparklet og pusset noen omganger til på fronten blir det å legge flytende sparkel (spray), dette vil nok fremheve de resterende ugjevnhetene! Noen som har erfaring med dette? Takker for tips...
Mirakulix Skrevet August 28, 2006 Skrevet August 28, 2006 Flytende sparkel vil vel fungere som grunning. Er lurt å gjøre det, ja. Som du selv sier, så ser du jo den siste finishen med det
BMW_frelst Skrevet August 30, 2006 Forfatter Skrevet August 30, 2006 På tide med en liten oppdatering... Fangerene er ferdig å venter nå på lakk! spent på resultatet.. I mellomtiden har jeg plukket ut baksetene og hattehylla.. Blir å plukke ut stolene foran også! hensikten er å lydisolere gulv og legge nytt teppe!
BMW_frelst Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 Liten oppdatering: Her er frontfangeren etter grunning Hva syntes folket?
J Naustdal Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Dette såg skikkelig bra ut. såg jo heilt ny ut. stå på vidare
Rotty Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Dette var bra ordnet, ser jo ikke at det er brukt Stå på
mEhE Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 om jeg ikke tar feil ser det ut som du har grunnet blinklysene også i samme slengen??
Mirakulix Skrevet September 2, 2006 Skrevet September 2, 2006 Hehe, ja ser det jeg også Glemt å maskere el? Ellers ser det veldig bra ut!
BMW_frelst Skrevet September 2, 2006 Forfatter Skrevet September 2, 2006 takk positive tilbakemeldinger! Stemmer at blinklysene også er grunnet... hehe... har nye liggende!
BMW_frelst Skrevet September 3, 2006 Forfatter Skrevet September 3, 2006 Da har jeg isolert bagasjerommet... Blir å legge nytt teppe over! Hva har dere over dekkgropa? Jeg har ingenting der.. finnes det et "lokk" av noe slag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå