mAZE Skrevet August 28, 2006 Forfatter Share Skrevet August 28, 2006 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet August 28, 2006 Share Skrevet August 28, 2006 gratis bump. En av råeste bmw'ene i norge. hadde det ikke vært for at jeg sliter med 2 dører pga min lille datter så hadde jeg kjøpt den tvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 2, 2006 Forfatter Share Skrevet September 2, 2006 Får vel bumpe den opp igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 7, 2006 Forfatter Share Skrevet September 7, 2006 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 HEFTIG!!!! Ser sinnsykt rå ut denne, synd jeg ikke har 250K til rådighet. Så du for nøye deg med en gratis bump, regner ikke med att jeg får bilen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 uten å ødelegge hele salgstråden, får jeg spørre hvorfor du kun betaler 3100 i forsikkering? Vet ikke forsikkering selvskapet om motorbytte? Trodde de automatisk fikk hvite dette når den ble godkjent? Sikler etter å bytte til samme motor, uten IC erru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 7, 2006 Share Skrevet September 7, 2006 Selv om en bil, si en 316i, blir godkjent med M3-motor og M3-bremser, eller for den saks skyld som en komplett M3-ombygging, så blir den ikke noen M3 på papiret av den grunn. Den vil fortsatt hete BMW 316i i både vognkortet, hos Biltilsynet og hos forsikringsselskapene. Ergo får man som regel gunstig forsikring på ombygde biler. Men det er da også meget viktig å passe på at forsikringsselskapet er klar over at dette er en bil som er mye mer verdt enn en standardutgave, slik at man slipper å ende opp med utbetaling på en brøkdel av hva den er verdt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 8, 2006 Forfatter Share Skrevet September 8, 2006 Kan ikke sette denne som f.eks en 328, for da gjelder ikke forsikringen. Dette er en 316, men den er godkjent ombygd med 2,8l + kompressor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 11, 2006 Forfatter Share Skrevet September 11, 2006 Bump igjen gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 23, 2006 Forfatter Share Skrevet September 23, 2006 Siste bump nå tror jeg. Hmm, er prisen drøy eller? Kan da ikke tro det. Med tanke på alt som sitter på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Det tar som oftest litt tid å selge spesielle biler, med mindre prisen er lav. Markedet er ganske begrenset i lille Norge, så det er nok bare tålmodighet som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 Markedet er generelt vanskelig nå, og det hjelper ikke at det er høst. Hvis du ikke har hast med å selge, så ville jeg ha prøvd igjen til våren. Da vil det sannsynligvis være lettere å få solgt den fine compact`n din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Har ikke noe hast nei.. Kan gjerne bruke den på bane neste år også jeg. Men klør litt etter noe nyere, men som sagt, haster ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blekkulf Skrevet September 24, 2006 Share Skrevet September 24, 2006 steikje for ein rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet September 24, 2006 Forfatter Share Skrevet September 24, 2006 Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg